vrijdag 4 februari 2022

Slak

 Hallo allemaal,

Sketches vind ik altijd handig als ik een keer 'inspiratieloos' ben. Ik kwam in mijn verzameling papier deze fleurige papiertjes tegen en ben daarmee aan de slag gegaan. Eerst heb ik de basis gemaakt met de sketch van vorige maand van Cheerful Sketches en daarna ben ik de kaart gaan versieren met een slak, bloesemtak tekst en glossies in de hoeken en op de sprieten van de slak. De vierkante mallen zijn van een snijmallenset van CarlijnDesign: erg leuk die geschulpte en stikselrandjes.


CarlijnDesign: CDSN-0079

Marianne Design
Slak: COL1364
Tekststempel: EC0188
Bloesemtak: LR0512

Tot gauw met weer een nieuwe kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kaart, net een schilderijtje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een lief en mooi kaartje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kaart. Zeker leuk fleurig papier. Mooi mwt de schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke vrolijke kaart, en eigenlijk zou ik ook nog een slak in mijn bezit moeten hebben, voor als ik weer eens "TE LAAT"ben met het versturen van een kaart.
    Probeer tegenwoordig goed op te letten en zo heb ik gisteravnd 16 kaarten voor de maand februari geschreven en op datum gezet...
    Nu ook nog optijd posten natuurlijk.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Lisanne. Mooi gedaan. Leuk die tekst ook erboven. Hahaha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en leuke slakje, leuk hoe je alles hebt verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een blij vrolijk kaartje, Lisanne
    Die slak is leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik werk juist heel graag met sketches, altijd handig zoiets. Deze kaart is heel leuk geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat een leukerd, helemaal niet erg als deze te laat komt, hier word je toch blij van.
    Die leuke slak heb ik sinds kort ook, gelukkig ben ik zelden te laat met post, maar ik zal hem vast nig wel eens nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh leuk, die sketch herken ik meteen. En een te laat kaartje maak ik soms expres, omdat ik ze zo leuk vindt. En deze is ook weer leuk. Net wat je zegt met die geschulpte en stiksteekranden geeft het wat extra's aan de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend lief, vrolijk en kleurrijk kaartje is het geworden Lisanne.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt weer een super leuke kaart gemaakt Lisanne ,grappig met de slak.
    De tekst vind ik ook heel gaaf.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie kaart met de slak!! Hele gave kleuren heb je gebruikt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen