donderdag 17 februari 2022

Meisje met poppen

 Hallo allemaal,

Voor de verjaardag van mijn tante had ik een vintagekaartje gemaakt. Zij is dol op de schattige meisjesplaatjes... Ik heb een ouder frame onder het plaatje gebruikt, waarbij ook leuke hoekjes zaten die ik links verwerkt heb. Rechts heb ik een randmal gebruikt en daarop heb ik wat rhinestones geplakt, die terugkomen in de mooie embellishment op de strik. Soms wel jammer hoor dat vintage wat minder in is met de kaartjes op blogs, maar op Facebook zijn er nog wel een paar groepen waar je ze wel ziet. Daarom extra leuk dat er weer eens een vintage challenge bij de Egel georganiseerd werd, waar deze kaart dan ook meedoet...


Gebruikte materialen
Plaatje: Jellies 010
Papier: Paper Heaven 'A walk in the clouds'
Ovaal en hoekjes: LR0485
Randmal: LR0635

Deze kaart stuur ik in bij De Egel

Kerstkaartje was niet afgekomen voor deze Kerstkaartendonderdag, die volgt later deze week nog. Fijne dag en tot gauw!

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Lief kaartje, wat krijg jij het binnenkort druk, ik zag op F.... wat voorbij komen, ik dacht direct dit is van jou, ik ben benieuwd, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, nostalgische kaart. Mooie kleuren en een schattig plaatje!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....wat een schattig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute ! Heel mooi !!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vintage kaart. Ik vind ze leuk om te zien maar niet om te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie, nostalgische kaart met dit lieve plaatje Lisanne.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een super mooie kaart heel gaaf.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Lisanne! Klopt eigenlijk wel dat je steeds minder vintage ziet.
    Ik vind het geen gemakkelijke stijl. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtge vintagekaartje, Lisanne
    Ach in of niet in, ik maak de kaarten zoals ik ze mooi vind, soms ook in vintagestijl en soms weer anders...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi vintage kaartje met het nostalgische plaatje leuke mallen heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik maakte vroeger ook meer vintage, nu ook niet meer. Jouw kaartje is weer heel mooi en leuk om weer een keer vintage te zien!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten hier weer bij jou. Dit is ook echt een schatje.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel voor je positieve woorden over deze uitdaging, en dat je daarom ook weer meedoet met deze uitdaging van de Egel. Jonge mensen vinden vintage niet zo leuk, althans mijn dochter niet. Ik vind het wel leuk om het eens af en toe te maken. Jouw bijdrage is ook heel mooi geworden en liefhebbers genoeg lees ik. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen