maandag 21 februari 2022

Winter Wonderland

Hallo allemaal, 

Houden jullie ook van sketches? En vind je het ook leuk om een prijs te winnen? Kijk dan even op het *HobbyVisionblog*, want daar is gisteren een nieuwe maandchallenge gestart en deze maand is de uitdaging een sketch. Ik werk altijd met plaatjes en daarom vond ik het wel een uitdaging, omdat er op deze sketch geen ruimte is voor een groot plaatje... Ik ben mijn papierblokken eens doorgegaan en kwam toen dit kleine ronde plaatje van schaatsen tegen en die paste er mooi op. De kaart verder aangekleed met Kerstpapier, een klein bloemetje en een kantje en weer een Kerstkaart klaar voor eind van dit jaar...


Doen jullie gezellig mee?

Fijne week!

Hobbygroet,
Lisanne

19 opmerkingen:

  1. Heel mooi Lisanne met mooi dsp.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Lisanne!
    Leuk gedaan met het kantje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterende kaart, en ja inderdaad weer eentje af ik zit oop het ogenblik ook in de kerstkaarten...
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. Het middelste vierkantje lijkt wel op een chocoladebiscuitje, lekker bij de warme chocolademelk na het schaatsen 😋

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuk hoe je alles hebt verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor ik werk het liefste met een sketch. Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje met de sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Lisanne. Echt heel mooi gemaakt. Het papier is echt geweldig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Lisanne
    Beetje nostalgisch sfeertje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart is het geworden, ook met een klein plaatje komt het mooi uit.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met schets. Wil proberen er mee aan de slag te gaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Lisanne. Wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en tevens bent gaan volgen, hartelijk welkom! Jij maakt ook hele mooie dingen, ik ga je ook volgen. Je hebt voor vandaag ook weer een gezellige kaart, met mooi DP én schets.
    De Hartelijke Felicitaties nog voor jullie trouwdag! Dat was gisteren een speciale datum hè. Ook toevallig... Nog een fijne middag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige uitwerking van de schets, Lisanne. Ik ga proberen mee te doen! Ik heb je gemaild.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kaart en wat een mooi papier heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk winters kaartje met die schaatsen, Lisanne! En mooie sketch. Geen idee of ik er aan toe kom, maar wie weet!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart. Leuk hoe je de sketch hebt verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi! Wat leuk om zo het DP tot zijn recht te laten komen. Ik weet vaak niet wat ik met dat drukke papier aan moet, maar dit is en top idee!

    BeantwoordenVerwijderen