dinsdag 22 februari 2022

Gefeliciteerd - lavendel en geurzakjes

 Hallo allemaal,

Een kaartje gemaakt voor een kennis die zelf geen kaarten maakt en ik merk altijd dat mensen die zelf geen kaarten maken, fotoplaatjes het leukste vinden. Zelf vind ik bloemenplaatjes altijd wel fleurig en die kunnen eigenlijk ook wel voor iedereen. Het is een lavendelplaatje geworden en met mallen heb ik het bosje lavendel en de gieter van het plaatje terug laten komen. Als afwerking kleine pareltjes gebruikt een strik van seambinding met een splitpennetje met een glinsterende paarse rhinestone erop.


Gebruikte materialen
Plaatje: Syta van Gelderen 190408
Tekststempel: CDST-0042
Basismal: STENCILSL198
Designpapier: 6011/0653
Bosje lavendel: 6002/0541
Rechthoek: 6002/0631
Banner: 6002/1467
Gieter: 6002/0503

Een fijne dag & tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

16 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Lisanne.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou wel van deze kleuren en plaatjes. Erg mooi zo!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je gemaakt, Lisanne
    Altijd fijn dat het gewaardeerd wordt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke paarse kleurtjes en plaatje lavendel doet me altijd denken aan mijn oma die had van die zakjes in de kast liggen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Lisanne. Alles combineert erg goed bij elkaar! Je hebt er een mooi geheel van gemaakt. Fijne middag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Lisanne, de kleuren matchen zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herken wat je schrijft over plaatjes op je kaart bij niet kaartenmaaksters. Je kaart is prachtig in die mooie warme kleuren, het plaatje en de leuke details! Ik kan de leuke lavendeltoef bijna ruiken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie fleurige kaart in een leuk model Lisanne. Ik kan de lavendel haast ruiken hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er weer goed over nagedacht en mooi dat je de gieter en lavendel terug laat komen! Ook een mooie kleuren mix en ik vind het een bjoetie!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en wat een leuke gieter heb je erbij gezet!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart met de heerlijk ruikende lavendel Lisanne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart heb je gemaakt met een mooi plaatje en de lavendeltoef, leuk met de gieter erbij en het kant. Lieve groet Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is super mooi Lisanne!
    En een gezellige plaatje erbij
    De gieter staat er heel leuk bij.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Alles past zo goed bij elkaar.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi gemaakt met dat lieve plaatje.
    Ja lavendelzakjes zijn altijd goed. Ik wil nog steeds echte maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen