maandag 29 maart 2021

Wij wensen je een heerlijke dag!

 Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties weer op mijn vorige kaart! Zo leuk om altijd te lezen, juist als je een keer buiten je comfortzone gaat. Ik heb pas 2 kaartjes gemaakt, beetje zelfde stijltje en allebei met een konijn/Paashaas en zoals beloofd, laat ik vandaag de andere zien. De vorige was in pasteltinten en deze is in wat hardere, vrolijke lentekleuren gemaakt en is naar Goedereede op reis gegaan naar Annemarie: die maken altijd zulke leuke dierenkaartjes... Voor mijn verjaardag had ik van hen een kaart met een eekhoorn, die net als de anderen nog in de woonkamer pronken, en daarvan heb ik het formaat kaart overgenomen. Leuk maatje, even iets anders dan DDBD of vierkante, grotere kaarten.


Marianne Design
Collectables: COL1354
CrafTables: CR1399, CR1543
CreaTables: LR0401, LR0404, LR0644
Designpapier: PK9161
Tekststempel: CS1078


Tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

20 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi en vrolijk felicitatiekaartje!! Helemaal lente.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful Eastercard! Love the cute bunny!
    Thanks for joining us at the Kreativtanten Challenge!

    Hugs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke frisse paaskaart Lisanne.
    Lekker vrolijk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect voor Annemarie, super schattige kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je voor Annemarie gemaakt.leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi
    Wat een superleuk paaskaartje.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat een leukerd! De tulpen staan prachtig in de mand en de kleuren zijn heel sprekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig paaskaartje heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik deze stijl heel goed bij jou passen Lisanne en van mij mag je dit vaker maken. Het is een ENIG kaartje en ik vind deze tulpen ook zo leuk om te gebruiken geven een heerlijk Lente sfeertje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig paaskaartje heb je gemaakt. Daar word je toch vrolijk van!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kaart !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi en vrolijk kaartje.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en fleurige kaart met het konijn tussen de tulpen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful and so cute!
    Thanks for joining us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, das ist super! Gefällt mir.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends und der Friendship Challenge.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi deze paaskaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lisanne, ik wist ook niet dat jij n blog had hihi. Nou ga ik jou ook volgen hihi. Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So lovely! Cute and gorgeous card!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit super leuke verjaardagskaartje voor mams zat gisteren bij ons in de brievenbus, wat leuk gemaakt zeg!! Zo'n gezellig voorjaarskaartje met het konijn tussen de vrolijke tulpen. Namens mams via deze weg heel erg bedankt voor jullie lieve post!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tolle Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße und schöne Ostern.
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen