woensdag 31 maart 2021

Zoek het konijn hij weet waar de eitjes zijn

 Hallo allemaal,

Voordat ik begon met bloggen maakte ik nooit Paaskaarten, maar toen er contact met blogmaatjes kwam en we elkaar kaartjes gingen sturen, ben ik ze ook gaan maken. Ik vind het eigenlijk wel hele leuke kaartjes om te maken: kleurig en schattige plaatjes, die vaak afgewerkt worden met de mooiste voorjaarsbloemen. Vandaag heb ik weer een Paaskaartje voor jullie, gemaakt met de sketch van Marianne Design:


Marianne Design
Collectables: COL1382, COL1398
CrafTables: CR1494
CreaTables: LR0399, LR0570
Papier: PK9094
Plaatje: VK9555
Tekststempel: CS1043


Tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

16 opmerkingen:

  1. O wat een lief kaartje mooie sketch uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje Lisanne heb je gemaakt met de sketch! Zijn leuke plaatjes!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi paas kaartje.
    Leuk dat je weer mee doet met onze challenge "sketch".
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke, lieve paaskaart
    geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is so wonderful.
    Thank you for joining us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker een lief plaatje. De frisse, gezellige kleuren zijn zo welkom bij veel mensen na een lange donkere winter, Pasen is daar een mooie aanleiding voor, toch? Ik stur ze ook niet, maar wel af en toe een voorjaarskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje is dit Lisanne!
    Bedankt voor het meedoen met onze “sketch” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel schattig kaartje.
    Ik maak eigenlijk ook nooit paaskaartjes om te versturen, maar het begint nu pas een beetje te komen, maar dan vaak voor de buurkids.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super lief paaskaartje heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuk paaskaartje!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lisanne, wat een lief en leuk paaskaartje heb je gemaakt. Wat jij schrijft over de paaskaartjes is bij mij met de kerstkaartjes gebeurt. Ik maakte nooit kerstkaarten, maar alleen nieuwjaarskaarten. Door het bloggen ben ik kerstkaarten gaan maken. Grappig, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was für ein süßes Motiv. Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke paaskaart met het plaatje, het mooie ei en narcissen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een leuke paaskaart en wat een schattig plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze prachtige kaart is bij mijn moeder terecht gekomen . Bedankt namens mijn moeder. Heel lief en leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen