zaterdag 30 maart 2024

Vrolijk Pasen

 Hallo allemaal,

Een paar Paaskaartjes die ik dit jaar verstuurd heb! De hazen van Hetty hebben een grote mand eieren op hun rug, maar tussen de bloemen liggen nog een paar eieren verstopt. De haas heeft een mooie paarse strik om en in mijn voorraad seambinding kwam ik dezelfde kleur tegen, dus die 'moest' op de bruine chocolade(eieren)tekstcirkel. Een kantje eronderdoor en een bloem op de strik en de kaarten waren al klaar. Hele fijne Paasdagen allemaal!


Marianne Design
Tekstcirkel: CR1580
Dessinpapier: PK9186
Eieren: CR1646
Plaatje: HT1602
Vogelhuisje: COL1540

Creatieve groet,
Lisanne

5 opmerkingen:

  1. Hoi Lisanne. Deze twee mooie kaarten zijn bij mijn moeder en ons op de mat gevallen. Heel veel dank. Ook namens mijn moeder. Mijn kaarten zijn waarschijnlijk nog onderweg… moest op de valreep nog een paar kaarten maken… vrolijk Pasen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met de paashaas en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke paaskaarten, Lisanne
    Die plaatjes zijn zo mooi!
    Prachtig gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige paaskaarten Lisanne.
    En ook gezellige paasdagen gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen