maandag 25 maart 2024

Lentechallenge

 Hallo allemaal,

Degenen die op Facebook ook kaarten posten, hebben misschien wel gezien dat er nu een lentechallenge loopt bij HobbyVision. De wedstrijd duurt nog tot en met komende zaterdag. Er waren 5 opdrachten en de eerste was vlinders en postzegels met de letter L (van lente). Dit is de uitwerking van mijn eerste ei geworden:


Ik heb alle eieren nog niet af, dus ik ga nog even flink aan de slag! Ook is er een leuk patroon van een Paasmandje in de groep te vinden, waarin je de eieren kunt bewaren. Ik ga ze denk ik aan een lijntje voor het raam hangen als een soort van slinger. Wel gezellig nu de Kerstkaarten naar boven zijn verhuisd... De komende dagen zal ik de andere eieren ook laten zien! Heb je vragen over de gebruikte materialen, stel ze dan gerust: ik ben vergeten het lijstje op te schrijven, dan zoek ik het even op...

Creatieve groet,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Wow....wat ontzettend leuk gedaan Lisanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk paaskaartje!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig ei heb je gemaakt. Een echt lente kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi lente-ei, mooie zachte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk ei heb je gemaakt! Supergaaf! Mooie lentekleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend ei, Lisanne
    Mooi in die zachte kleurtjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen