woensdag 27 maart 2024

Ei met bijtjes

Hallo allemaal,

Alweer een ei! Nummer 3 van de 5. Dit keer met de narcissen en bijtjes! Wel leuk hoor allemaal eieren in dezelfde sfeer. Straks komen ze gezellig in de keuken voor het raam te hangen als ze allemaal klaar zijn. Hebben jullie ook Paaskaarten gemaakt? Vanavond ga ik de laatsten afmaken... Hier worden niet heel veel Paaskaarten verstuurd. Best wel jammer ergens, want het zijn vaak wel mooie zachte kleuren en lieve plaatjes om mee te werken... Ik houd het verder eventjes kort, nog een stapel was die opgeruimd moet worden en vanmiddag afspraken :)


Marianne Design
Dessinpapier: PK9186
Bijtjes: COL1505
Postzegel: COL1532
Letter: CR1642
Narcissen: LR0847
Background: CR1543

Fijne woensdag!

Creatieve groet,
Lisanne

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi ei met het leuke papier en de schattige bijtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Lisanne....net als de vorige twee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi ei! Dat wordt gezellig bij jullie thuis. Nee, ik maak ook geen echte paaskaarten. Ik kan alle verjaardagen al bijna niet bijhouden plus de kerstkaarten. Dus ik denk niet dat ik er ooit aan begin. In elk geval niet voor alle blogmaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitdaging om vijf eieren te maken. Gaaf zo in de mooie zachte kleuren. Nee, ik maak eigenlijk geen paaskaarten, toevallig kreeg ik er eentje vandaag. Toch wel leuk. En toevallig nu wel iets van een paasplankje voor de kleinkinderen gemaakt. Meer lukte ook niet , want wat zijn er veel jarigen in maart….. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke paaskaart heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een leuk ei, Lisanne
    Nee paaskaarten maken doe ik niet
    Jij kunt ze inderdaad voor het raam hangen ter decoratie
    Fijne tijd liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen