donderdag 20 april 2023

Warme Kerstwensen

 Hallo allemaal,

Weken vliegen weer voorbij en paar weken lang kwam ik niet aan een Kerstkaartje toe, maar vandaag kan ik er weer een laten zien. Het plaatje met het vogeltje past mooi in de Kerstbal van Marianne Design. Het designpapier en de details van de Kerstbal heb ik aangezet met een beetje gesso. Boven aan de kaart een strik van seambinding met in het midden 2 zilveren belletjes. Het zilver heb ik rechtsonder in het hoekje terug laten komen door zilverkleurige plakparels.


Marianne Design
Designpapier: PK9181
Plaatje: IT 604
Kerstbal: LR0560
Tekstbanner: CR1605
Tekststempel: CS1105

Dit kaartje stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas

Tot morgen/zaterdag met het kaartje van Marian (morgen/zaterdag i.p.v. vandaag i.v.m. Kerstkaartendonderdag)

Hobbygroet,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Lisanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Lisanne, leuk plaatje van het vogeltje.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijk winters kaartje...prachtig
    Fijn dat we je vandaag weer zien op kerstkaarten donderdag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sfeervolle kaart !!!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke kerstkaart heb je gemaakt met het vogeltje.
    Ik wil je ook heel hartelijk bedanken voor de prachtige kaart die ik vandaag nog voor mijn verjaardag mocht ontvangen. Hij staat mooi te pronken op de kast. Ook van je moeder ontving ik zo'n prachtige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kerstkaart is prachtig Lisanne !
    Heel leuk met het vogeltje .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat past echt mooi! Leuk plaatje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de mooie kerstbal en het mooie plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje is dit geworden Lisanne. De kerstbalstans blijft toch altijd nog mooi. Je hebt een fijn geheel gemaakt met het plaatje en DP!
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen