maandag 17 april 2023

Hoor de vogeltjes fluiten

 Hallo allemaal,

Mannenkaarten vind ik altijd wel een dingetje, maar af en toe moeten ze toch gemaakt worden. Gekochte kaarten vind ik minder leuk als ik ze toch zelf maak... Ik had een kaart nodig voor een jarige buurman die 75 werd en daarvoor heb ik een slimline met allemaal vogeltjes gemaakt. De tekststempel vond ik er goed bij passen en op het eerste plaatje zie je witte bloemen. Daardoor was ik opzoek gegaan naar bijpassende bloesem en vond ik de mooie mallen van Petra van Dam weer in de bak met het thema bloemen. Die vond ik er wel erg leuk bij passen. Verder de kaart eenvoudig gehouden: ik vond hem al druk genoeg voor een man...


Marianne Design
Slimline: CR1585
Designpapier: PB7066
Tekststempel: CS1022
Tekstbanner: CR1605
Tak + grote bladeren: LR0512
Bloemen + kleine bladeren: LR0511
Enamel dots: PL4516

Fijne maandag en tot donderdag met de kaart voor Marian die gisteren haar verjaardag vierde!

Hobbygroet,
Lisanne

11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart voor jullie buurman. Echt voorjaar met al die vogeltjes en de bloesems.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig! Voor een man heb je de juiste kleuren gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart, de buurman is er vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi, zeker met de sfeervolle plaatjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is heel mooi, ook de kleurtjes zijn super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Lisanne
    Mooie vogelplaatjes op een leuke slimlinekaart!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje voor je buurman, mooi dp en plaatjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een prachtige mannenkaart geworden Lisanne qua kleuren. De toegevoegde details maken het helemaal compleet. Mooi gedaan!
    Fijne dag gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier was je buurman vast blij mee zijn!
    Een gezellige kaart met de vogeltjes.
    En leuke tekst er bij .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo leuk met al die vogeltjes, om vrolijk van te worden.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een gezellige mannenkaart heb je gemaakt, dat mag toch ook weleens voor een man. Het hoeft toch niet altijd super stoer te zijn. Heel mooi hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen