dinsdag 25 april 2023

Slakken en chocola

 Hallo allemaal,

Afgelopen weekend was het weer feest in blogland: Trudy was jarig. Ze maakt altijd de mooiste kaarten met diertjes, dus ben ik ook aan de slag gegaan met diertjes. Ik heb voor de leuke nieuwe slakjes van Eline gekozen. Het nieuwe designpapier in de vrolijke voorjaarstinten vond ik er erg mooi bij en het leuke is, dat de achterkant effen van kleur is. Zo matchen de effen gedeelten goed met het designpapier. De grote slak heeft al een stuk chocola weten te bemachtigen en de kleine loopt nog op de rand van de verpakking. De tekst is vrolijk met het la-la-la en past natuurlijk top bij de chocoladereep. 



Marianne Design
Label: CR1551
Designpapier: PK9183
Chocoladereep: LR0802
Tekststempel: CS1129
Tekstbanner: COL1507
Slakken: COL1526

Vanavond ga ik nog een Koningsdag creatie proberen te maken, maar of die nog voor donderdag af komt? Tot blogs in ieder geval!

Hobbygroet,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. Wat een smakelijk uitziende felicitatie-kaart heb je voor Trudy gemaakt Lisanne en ik weet toevallig dat ze die slakjes erg leuk vindt dus een schot in de roos.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die slakjes met de chocolade, echt grappig. Prachtig kaartje met mooi dessinpapier en leuke lay-out.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke vrolijke kaart voor Trudy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie felicitatiekaart, Lisanne
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi label met de slakjes, ik wist niet dat z ook van chocola hielden maar zo te zien smaakt het ze prima, leuk dp en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje Lisanne !
    Grappig de slakjes met chocola .
    Groetjes Jannnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gezellig kaartje is dit zo geworden Lisanne, met alle leuke details!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lisanne,
    Dit prachtige tagkaartje kwam net met de post en staat nu bij mij op de kast te pronken!
    Wat grappig dat de grote slak een stukje chocolade aan het eten is!
    Bedankt voor het kaartje en voor morgen alvast een gezellige Koningsdag
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen