dinsdag 7 juni 2022

Handmade with love - cadeautje 50 jaar

 Hallo allemaal,

Pas heb ik jullie de kaart al laten zien die ik voor mijn moeders 50e verjaardag gemaakt had, maar ik had nog meer gemaakt met hetzelfde designpapier. Voordat ik dat laat zien, wil ik jullie bedanken voor de 28 verjaardagskaarten die ze uit blogland heeft mogen ontvangen! Ze was er onwijs blij mee en jullie krijgen allemaal op je verjaardag een kaartje van haar terug. Van een aantal had ze de adressen al en van een paar niet: deze ga ik aan haar doorsturen. Zo krijgen jullie ook verjaardagspost! Alle kaarten hangen nu gezellig bij mijn ouders in de woonkamer te pronken en ze staan op de foto en inmiddels ook op het blog van mijn moeder. Wil je ze bekijken klik dan *hier*. Ze staan onder het bericht van het feestvarken.

Met het leuke boekdoosje ben ik aan de knutsel gegaan en nu met de blauwe tinten uit het papierblokje van Mintay. Ik heb er weinig tierelantijntjes opgeplakt, omdat het doosje vrij klein is, maar ook omdat ik de printjes op het designpapier al mooi genoeg vond:



De zijkanten van binnen en buiten ook beplakt: was wel een klusje: alle zijden opmeten en dan een halve cm eraf, maar ben blij dat ik dat gedaan heb, anders werd het wel een heel wit-doosje.

Kijk eens hoe leuk de tekststempels in de borduurringen passen! Kersenbonbons, daar houdt ze van, dus die konden niet ontbreken.

En nog een foto van de omslag...

Gebruikte materialen
Boekdoosje: Elizabeth Craft Design 1956
Designpapier: Home Made
Tekststempels: CS1072

Tot gauw met weer een andere creatie!

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Super mooi Lisanne !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fantastische ECD BookBox, , zo geniet ik heerlijk mee en kersen bonbnnetjes hum zalig gevuld.... nog van harte met je moeder,...

    Met Warme Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een prachtig cadeautje! Dat heb je heel mooi gemaakt, je moeder zal het vast enorm waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend doosje heb je voor je moeder gemaakt Lisanne, heel mooi papier ook gebruikt. Het heeft verder inderdaad niets nodig. En kersenbonbons... 😋
    Nog een fijne avond gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf doosje Lisanne, alles zo mooi gematcht xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat heb je prachtig gemaakt zeg! Wat een mooi doosje en een lekkere inhoud. Je hebt er schitterend papier voor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat prachtig gemaakt! het papier is inderdaad zo mooi!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi doosje met het mooie dp het heeft inderdaad niet meer nodig,
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk dit doosje, Lisanne!
    Mooi dp van Mintay!
    Echt een kadootje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooi doosje Lisanne!!
    Daar was je moeder vast heel blij mee.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen