maandag 13 juni 2022

Cactussen

 Hallo allemaal,

Hebben jullie de nieuwe cactussen mal ook al aan jullie mallenverzameling toegevoegd? Ik vond ze wel erg leuk passen bij de cactusplaatjes van Els Wezenbeek. Op het plaatje zag ik een plantje in een theepot staan en dat bracht mij op het idee om ook op zoek te gaan naar een mal van een theepot en zie hier het resultaat! De hoeken heb ik met een hoekpons van Vaessen bewerkt en onder het strookje met houtstructuur nog een stukje kant gedaan. De planten zijn heel licht bewerkt met witte inkt van Hero en de accenten op de potten zijn met een witte gelpen aangebracht.


Marianne Design
Designpapier: PK9167
Plaatje: EWK1272
Van harte - cirkel: CR1560
Theepot: LR0462
Cactussen: COL1511

Een fijne week en tot een volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de fleurige cactussen leuk in de theepot, leuke kleuren en andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig leuke kaart, nee jammer genoeg nog niet had een cactus set van Stampin Up aangeschaft soms moet je keuzes maken (en dat valt niet mee er is zoveel leuks) Hele leuke gezellig vrolijke kaart!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt met je cactusmal Lisanne en een leuk, fris plaatje gebruikt.
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik ben er ook voor gevallen. Vanwege corona alleen nog niet toegekomen aan knutselen. Leuk bedacht om ook een cactus in een theepot te zetten Lisanne. Ik vind het een leuke, gezellige kaart geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een gezellige kaart, heel leuk en vooral creatief bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart. De cactus mallen zijn erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart. Heb lang getwijfeld over de cactussen maar toch nog maar niet gekocht. Wie weet belanden ze binnenkort wel in mijn winkelmandje. Leuk idee om die cactus in de theepot te doen, ga dat onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje, Lisanne
    Mooie stanzen heb je gebruikt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de cactussen. Mooi zoals je de cactussen in potjes hebt gezet bij dit leuke plaatje. Ik heb het even gelaten wat ik heb volgens mij al zo iets. Er komt vaak zoveel moois.en op dit moment niet aan de knutsel we zijn onderweg. Straks maar eens kijken wat voor leuks er weer is. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig kaartje met de cactussen, Lisanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje met de cactussen. Het ziet er heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel gezellig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen