donderdag 16 juni 2022

Het is nooit te laat voor een verjaardagskaart

 Hallo allemaal,

De kleurpotloden uit de nieuwe mallen zijn super leuk om te gebruiken voor een kaartje voor iemand die graag stempels kleurt. Ik heb een stempelafdrukje onder de klip gedaan, maar deze keer nog niet gekleurd, dat mag de creatieveling doen voor wie de kaart is ;-) Bij dit kaartje vond ik zo'n niet-ingekleurd stempelafdrukje goed passen en afsteken tegen de achtergrond. Ik heb het vrolijke papier van Eline weer eens gebruikt: een van mijn favorieten en meest gebruikte papiertjes. Aan de zijkant nog een paperclipje en wat rhine stones. 


Marianne Design
Designpapier: PB7056
Kikker stempel: EC0186
Notebook: COL1510
Potloden en puntenslijper: LR0761
Paperclip: CR1589
Tekststempel: CS1006
Banner: CS1058

Een fijne, zonnige dag en tot blogs!

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Super leuke vrolijke kaart, en grappig dat de jarige zelf het plaatje in mag kleuren vind ik een reuze leuk idee...dat ga ik bewaren...'
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn echt heel leuk!! Mooie kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om er een afdrukje bij te doen, zodat de jarige hem zelf in mag kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie felicitatiekaart, Lisanne mooi zijjn die potloodjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit superleuk bedacht, dankjewel voor het idee! Het is een heel gezellige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n leuke kaart Lisanne. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt met je stansjes en vrolijke papier! En grappig, een nog in te kleuren plaatje, heel origineel. 🙂
    Nog een mooie avond.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk idee. En dat papier, ja ook een van mijn favoriete blokjes. Deze week ook mee aan de slag geweest. Je wordt er blij van.... je kaart is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee! En de uitvoering met die vrolijke papiertjes is helemaal top.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk kaartje Lisanne !!
    Heel leuk idee hoor !!!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de potloodjes en leuke details leuk idee van het stempel afdrukje erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super leuk bedacht om zo een kaartje te maken. En ook ideaal voor mij omdat ik niet zo'n inkleurder ben haha.
    Fijn zonnig weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie kaart heb je weer gemaakt, Lisanne. Heel erg leuk bedacht weer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk, Lisanne!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen