dinsdag 21 juni 2022

Zonnebloemen en bijtjes

 Hallo allemaal,

De zonnebloemenmal van Marianne Design kwam ik tegen en die vond ik wel erg leuk om weer eens te gebruiken. Dit keer een plaatje erbij gezocht en op het plaatje zag ik bijtjes zitten op de zonnebloemen. Dat bracht mij op het idee om de leuke bijtjes van Eline (weer) te gebruiken. Twee bijtjes fladderen lekker rond op mijn kaartje en de derde zit op de banner met een nieuwe tekststempel van Marianne Design 'zomaar een bloemetje voor jou'. Handige tekst, omdat je op de achterkant kunt schrijven 'omdat, ...' en dat kan om heel veel redenen zijn.


Gebruikte materialen:
Plaatje: Syta van Gelderen 190117
Designpapier: Craft Sensations 'Beachy vibes'

Marianne Design
Tekststempel: CS1100
Banner: COL1507
Bijtjes: COL1505
Zonnebloemen: LR0545

Dit kaartje is ook de reminder in de groep 'Mutsen cluppie' op Facebook. Daar is het thema van de lopende challenge bloemen op je kaart.

Deze kaart stuur ik in bij Knutsels en Kadootjes

Een fijne dinsdag en tot een volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Hey Lisanne,
    Wat een ontzettend mooie kaart. Heerlijk vrolijk met die zonnebloemen. De bijtjes vind ik zo schattig, helaas uitverkocht bij mijn favoriete hobbywinkel haha. Staat op mijn verlanglijstje.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie, fleurige, zonnige kaart, alles past perfect bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, zomers kaartje Lisanne, heel knap gedaan!
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met de mooie bloemen Lisanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en vrolijke kaart. Die zonnebloemen zijn geweldig. Laatst er ook naar gezocht maar waren helaas overal al uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie zomerse kaart. De bijtjes zijn zo leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisanne,
    wat een prachtig kaartje is het! De bijtjes zijn ook superleuk en passen er perfect bij.
    Gezellig dat je er weer bij bent, bij K&K. Dank je wel dat je meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de fleurige bloemen en bijtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zomers kaartje, Lisanne
    De zonnebloemen zijn erg mooi
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen