woensdag 15 december 2021

Yvonne 'Wintry Christmas'

 Hallo allemaal,

Voor HobbyVision ben ik aan de slag gegaan met de Wintry Christmaslijn van Yvonne. Een vrij drukke, maar vrolijke papierlijn met sneeuwpoppen en bosdieren. Ik heb de materialen gecombineerd met Marianne Design en Dutch Doobadoo mallen. Even iets totaal anders hier op het blog tussen alle Marianne Designkaarten door... Maken jullie ook nog wel eens 3D-kaarten of is dat bij jullie al echt 'verleden tijd'? 



Morgen ben ik er weer, maar dan met een kaart die hier goed in het rijtje thuis past: een Marianne Designkaart, want ik mocht gastdesigner zijn op het challengeblog. Ik kan jullie alvast verklappen dat het een hele leuke challenge wordt!

Tot morgen!

Hobbygroet,
Lisanne

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Lisanne, net zo mooi als je kaartje wat bij mij op de mat viel.
    Dank je wel groetjes.
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt. Het label is zo leuk.. ik ben er op dit moment ook regelmatig mee bezig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes met de leuke kleurtjes en details
    dank je wel voor je leuke kaartje hij hangt gezellig bij de andere aan de kaartenslinger
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, deze twee, inderdaad iets heel anders dan we van je gewend zijn, maar ook deze zijn heel geslaagd.
    Ik zag het, dat je gd mag zijn, leuk! Ik ben benieuwd naar de challenge en jouw bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten, Lisanne!
    Heel erg bedankt voor de prachtige kerstkaart, hij hangt hier in de keuken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor de kaart die ik mocht ontvangen, helemaal leuk.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen