maandag 27 december 2021

Gezegende Kerstdagen

Hallo allemaal,

De Kerstdagen van 2021 zijn alweer verleden tijd... Een herinnering en dat is vintage ook: oude spullen en plaatjes. Voor een tante die erg van vintagekaarten houdt, heb ik deze kaart gemaakt, waar ze erg blij mee was. Ik vond het heerlijk om weer eens tussen alle bloemetjes, takjes, bedels, embellishments, kantjes, lintjes etc. te snuffelen. Mooi doel voor volgend jaar: wat vaker tussendoor een vintagekaartje maken. Zo jammer dat ze gestopt zijn met het WLVC-blog, sindsdien is vintage bij mij ook op een lager pitje gekomen. Ik had nog schudmateriaal liggen in de kleuren van het plaatje en heb dat erbij gebruikt. Op de banner heb ik met gouden embossingpoeder 'gezegende Kerstdagen' gemaakt, maar dat zie je helaas niet zo goed op de foto...


Gebruikte materialen:
Plaatje: Syta van Gelderen 180708
Schudmateriaal: Picket Fence SQ104
Basismal: 473.005.007
Designpapier: CC-ZS-BC06, CC-ZS,BC10
Ronde lintjesmal: CR1350
Hulstblad: LR0549
Tekststempel: CS1068

Deze kaart stuur ik in bij Kreativtanten en Let's Craft and Create

Fijne maandag en tot gauw!

Hobbygroet,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Een prachtige vintage kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige vintage kaart Lisanne. Deze groep zit nu op Facebook. Onder dezelfde naam. Daar hebben ze ook uitdagingen. Volgens mij kan je kaart daar zelfs meedoen deze maand. Het is zeker leuk om met deze materialen te knutselen. Fijne dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze vintagekaart, Lisanne
    Fijn dat je tante erzo blij mee is
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de vintage materialen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart ook je vorige kaarten zijn heel mooi, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is weer super mooi Lisanne!
    Ik blijf dit soort kaarten ook mooi vinden!
    Dus ga er maar fijn mee door.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor je prachtige kerstkaart die ik mocht ontvangen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Lisanne. Love the colours and that it is a shaker card.
    Thanks so much for joining us for our Anything Goes plus the option of Vintage Feel Challenge at Let's Craft and Create for December 2021.
    We hope to see you again soon,
    Lou DT xo
    JemLou Productions

    BeantwoordenVerwijderen