maandag 20 december 2021

Vos in de sneeuw

Hallo allemaal,

Vandaag staat er op het HobbyVisionblog weer een nieuwe challenge met dit keer een winters kleurenpalet. Het is de bedoeling dat je een kaart a.d.h.v. dit palet maakt: bijv. een paar kleuren op je kaart terug laat komen of een plaatje. Ik vind het zelf een mooi en warm kleurenpalet met leuke plaatjes en denk dat de meesten er wel iets leuks mee kunnen maken! Misschien is alleen de tijd een dingetje nu in december, maar... de challenge duurt tot 20 januari, dus dat duurt nog even. Misschien kun je hiermee al gelijk een Kerstkaart maken voor volgend jaar, scheelt kaartenstress aan het eind van volgend jaar.


Dit is mijn inspiratiekaartje geworden: ik heb de vos, dennenbomen en de kleuren rood-grijs-oranje terug laten komen op mijn kaart. Tijdens het maken van deze kaart kwam ik erachter dat de tekstcirkels super leuk op deze mal van Anja gaan passen! De basismal van Anja heb ik nog weinig gebruikt, altijd weinig inspiratie gehad hiermee, maar binnenkort zal die vast wel weer langskomen, want ik heb nu ideeën genoeg, nu ik weet dat dit kan.


Plaatje: Syta van Gelderen 170901

Marianne Design
Basismal: LR0618
Tekstcirkel: CR1561
Boompjes: LR0736
Sneeuwvlok: LR0741
Designpapier: PB7059

Doe je gezellig mee met de challenge?

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart, Lisanne. Het vosje staat er mooi op, de kleuren doen het goed samen op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje met deze schattige vos!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met dat vosje!! En het inspiratiepalet is ook prachtig.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lisanne,
    Wat een mooie kaart met dat vosje. Echt heel schattig. Prachtige kleuren ook.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje met het vosje mooie kleurencombinatie, wilde mijn kaartje al plaatsen zag dat ie ook bij palet past maar de link is nog niet open dan maar later op de dag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, Lisanne
    Heel mooi indeze kleuren en het vosje maakt het helemaal af!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is super leuk Lisanne!
    Goed idee on zo de mal van Anja te gebruiken.
    Jij maakt prachtige kaarten, leuk om te zien.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk met die vos !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje met de mooie mal en de leuke vos!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Lisanne . Mooie kleuren .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Lisanne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, erg mooi gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen