donderdag 16 december 2021

Ski's eronder

Hallo allemaal,

Alweer een paar jaar geleden dat we in de bergen waren in de Alpen. De vrijheid, de mooie natuur, de cultuur, ik vond het prachtig. Nu met corona blijf ik liever in Nederland, wie weet over een paar jaar weer en tot die tijd, haal ik de Alpen in huis op mijn kaarten. De te leuke gondels had ik nog niet gebruikt en stond nog steeds op mijn to-do-lijstje om te maken voor Kerst. Toen ik hoorde dat ik gastdesigner mocht zijn bij Marianne Design en de sketch zag, kwam dit idee gelijk naar boven borrelen. Nieuw en oud zijn weer met elkaar gematcht tot dit tafereeltje... Ga jij ook aan de slag met de sketch om kans te maken op één van de toffe prijzen?


Marianne Design
Designpapier: PB7062
Plaatje: IT597
Bergen: LR0493
Gondels: LR0734
Hulstblaadjes: CR1567
Huizen: LR0443
Bomen: LR0736
Ski's: CR1252
Banner: CS1058
Tekst: PL1517

Hobbygroet,
Lisanne

15 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart Lisanne, wat leuk met die kabelbaan en de skies en de bergen op de achtergrond.Krijg als ik er naar kijk zin in sneeuw.
    groetjes Corrry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk winterskaartje Lisanne.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een geweldige kaart. Supermooi samengesteld met deze mooie spullen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met de gondels en ski's.
    Heel mooie details zijn er te zien.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Lisanne,
    Wat een gave kaart zeg. Ik vind de gondels zo leuk, heb ze ook al een keer gebruikt. Hoe jij dat hebt gedaan vind ik echt super tof.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart heb je als gastdesigner gemaakt, die gondels zijn erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je die sketch prachtig verwerkt op deze kaart. Super leuk gedaan.
    Bedankt voor je mooie kerstkaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergaaf zijn die gondels en wat past het leuk bij het plaatje! Leuk dat je GD mocht zijn.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuke kaart met de gondels. Ik zag hem al bij MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Lisanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe kaart die direct weer herrineringen naar boven brengt. Ik hou ook van de besneeuwde bergen. Zonder sneeuw vind ik ze ook leuk.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk dit winterse kaartje Lisanne!
    Mooi gemaakt met leuke stansjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen