donderdag 23 december 2021

Kerstkoekjes

Hallo allemaal,

Bijna is het zover, Kerst 2021! Alle Kerstkaarten zijn de deur uit en hopelijk ook al bezorgd??!! Het waren er een heleboel... Ruim 60 dit jaar... Ik heb hele verschillende gemaakt: van borduren tot stempelkaarten. Een aantal nog niet laten zien, die ga ik komende dagen nog plaatsen, zodat ik in het nieuwe jaar ook op mijn blog met een 'nieuwe ronde' kan beginnen voor Kerst 2022. Vandaag 2 kaartjes die ik gemaakt heb met die-cuts en Kerstpapier met lekkere koekjes. Heerlijk altijd die Kerstkransjes en koekjes, daar geniet ik meer van dan van vlees etc.. Zijn jullie ook zoetekauwen of meer van het samen dineren? 



Deze kaart stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas en bij DAK

Tot morgen, dan ben ik er weer met 2 Kerstkaarten!

Hobbygroet,
Lisanne

25 opmerkingen:

  1. wat een leuke kerstkaartjes, zien er ook lekker uit!!!
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Fijne dagen toegewenst en een gezond 2022.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele mooie kaartjes zijn dit Lisanne....heel erg leuk gedaan!
    ik ben ook meer van het zoete hoor....niet goed maar af en toe wel lekker!
    Bedankt voor je mooie kaartje dat vandaar bij ons in de brievenbus lag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee gezellige kaartjes met de koekjes. Ja daar ben ik ook gek op, maar ik eet er niet teveel want dat is niet goed voor me, maar af en toe mag je jezelf weleens verwennen.
    Fijne kerstdagen gewenst en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. daar ben ik nog een keertje, net viel je kerstkaartje Leuke, kalender met kleinn slimline kaartje bij ons op de mat, heel erg bedankt ook namens Merit.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh Lisanne, dat is een gewetensvraag. Ik lust (bijna) alles en geniet zowel van hartig als van zoet. Maar als er zelfgemaakte zoetigheden zijn, dan vind ik dat toch wel het leukst/lekkerst.
    Je kaart met de mini-kalender lag vandaag in de bus! Dank je wel, heel leuk!
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten met veel lekkers erop. Ik ben een zoetekauw.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke feestelijke kaartjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn leuke, heerlijk uitziende kerstkaarten Lisanne, gezellig. Ik vind alles nogal lekker *bloos*, moeilijk kiezen hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en vanuit hier hele fijne dagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kaartjes, ook ik vind alles lekker! Fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke en vooral lekkere kaartjes! Ik hou ook van de zoetigheden van de feestdagen. Hou daar zeker van. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes en fijne dagen. Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt!
    Fijne kerstdagen,
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kerstkaartjes heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes.
    Fijne kerstdagen
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaartjes met zoetigheden. Daar ben ik dol op maar gezellig samen tafelen vind ik ook altijd heel gezellig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja ik herken de blokjes van de action, leuke kaartjes heb je ermee gemaakt.. snel en makkelijk deze die-cut blokjes.Bedankt dat je mee doet bij 52WTC, en hele fijne feestdagen gewenst. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke kaartjes, Lisanne, dat spreekt mij als bakliefhebber zeer aan, al die koekjes.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes en fijne kerstdagen,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog een mooie serie kerstkaarten.
    Die heb je weer prachtig gemaakt Lisianne.
    Fijne feestdagen !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn dit leuke "warme" kaarten !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke uhm... leuke kaartjes!
    Fijne dagen en groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke kaarten met mooi papier en de heerlijke geuren komen je tegemoet.
    Dankjewel voor deelname aan onze DAK challenge en veel succes!
    Fijne feestdagen en groetjes, Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Lisanne , je hebt paar leuke kerstkaartjes gemaakt en
    Fîjn dat je meedoet in week 51 , Fijne Feestdagen gewenst
    Tot de volgende kaart .....Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I love cookies! Your cards are beutiful!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings and have a beautiful Christmas!
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaarten zeg. Heel mooi geworden. Nog bedankt voor je mooie kerstkaart. Vindt hem zo leuk ;-).
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Yeah, that's perfect for the challenge theme! And your works are so amazing and yummy, too! ;-)

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2
    *GDT* stamps & fun = CREATIVITY

    BeantwoordenVerwijderen