maandag 18 december 2023

Winterse Kerst in de wei

 Hallo allemaal,

Vandaag was het weer mijn beurt om een kaart te laten zien op het HobbyVisionblog en ik heb de recente producten met elkaar gecombineerd met een mix en match met wat oudere. Ik heb een winters tafereel in de paardenwei gemaakt. Het nieuwe designpapier is natuurlijk al heel winters om te zien, de tekst in het wit erop gemaakt en daarvoor een hek, hooibalen en een paard. Met ander designpapier en een andere tekst, kan je ditzelfde tafereel ook leuk voor een paardenfan zijn/haar verjaardag maken. Kaartje had natuurlijk nog iets meer in Kerstsfeer gekund achteraf met wat hulstbladeren, sjaal bij het paard etc., maar goed, dat is achteraf ;) 




Marianne Design
Slimline: CR1537
Paard: COL1408
Hooibalen: CR1636
Letters: CR1641
Hek: COL1407
Designpapier: PB7067

Tot morgen, dan ben ik er weer: heb zoveel kaarten bijgemaakt door de inhaalrace en ik wil graag alle kaarten van 2023 ook in 2023 plaatsen. Of het gaat lukken? Ik doe m'n best :) 

Creatieve groetjes,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Of het paard en kerstmuts geven. 🥰
    Het is wel een hele leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk. Ik probeer ook nog alles dit jaar te plaatsen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart, Lisanne
    En inderdaad voor een volgende keer een keer een kerstmuts zou leuk zijn
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lisanne,
    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Leuk hoor met het paard. Heel erg schattig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten met paard en hooi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaartjes met het leuke tafereeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou jij bent weer lekker op dreef zeg, super kaarten zijn het. Ja dat achteraf ken ik ook. Kritisch zijn op je zelf is niet verkeerd, maar soms is goed ook goed het is handwerk. Verder wil ik je bedanken voor de leuke kaart die vandaag in de bus lag. Een echte leuke verrassing! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat lees ik wel vaker en ik steek ook zo in elkaar. Het liefst alles laten zien wat je in dit jaar gemaakt hebt. Ik weet ook niet of ik jet haal. Maar deze kaartjes zijn ontzettend leuk

    BeantwoordenVerwijderen