zaterdag 16 december 2023

Winterse verjaardagskaart

 Hallo allemaal

Hoe gaat het bij jullie met de decemberdrukte? Gisteren heb ik eerst deze stapel enveloppen voor jullie naar de brievenbus gebracht... Hopelijk zijn ze vandaag al bezorgd en anders heel snel! Maandag en dinsdag doe ik de laatste enveloppen voor jullie op de bus... Hele drukte al die kaarten en enveloppen schrijven, maar wel erg leuk om te doen. 

Ik had nog een paar kaarten niet laten zien en ook nog wat kaarten bijgemaakt. De inhaalrace is bijna klaar :) Volgende week de laatste kaartjes en dan is de hele lijst bijgewerkt en kunnen we in januari weer opnieuw beginnen. Ik heb al jullie verjaardagen al in de agenda voor volgend jaar staan, goede voorbereiding is het halve werk niet waar ;) Dit kaartje had ik voor Trijntje haar verjaardag gemaakt. Eerst had ik een herfstkaartje, maar omdat er pas al sneeuw viel vond ik dat toch niet zo leuk meer en heb ik deze gemaakt in winterse sferen.

Marianne Design
Slimline: CR1585
Plaatjes: HK1714
Designpapier: PB7067
Hekje: COL1383
Hartjes: CR1351
Tekststempel: CS1124
Takjes: CR1419
Enamel dots: PL4521

Fijn weekend en tot maandag met nieuwe kaarten!

Creatieve groetjes,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie kaart voor me gemaakt. Ik heb de kaart nog niet kunnen bewonderen. We xijn nog onderweg. Als we thuis zijn stuur ik je je een berichtje. Groeten uit Kaapstad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig winters kaartje heb je voor Trijntje gemaakt. Maar waar zij nu is zal het wel warmer zijn. Mijn kaarten zijn vorige week al allemaal op de post gedaan, maar zo af en toe denk ik opeens o,ja die moet ik ook nog een kaartje sturen, of mijn dochter vraagt: mam heb jij nog een paar kaartjes voor mij? We zijn nooit klaar, maar dat is niet erg toch?
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een dot van een kaart! Geen stress alles rustig hier in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke kabouters en de leuke details
    mijn kaarten zijn allemaal al op de bus
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige felicitatiekaart, Lisanne
    Ja stiekem toch wel een karweitje al die kerstpost, maar ook erg leuk!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart.
    Leuk met die 3 vakjes.
    Het is ook winter nu, dus groot gelijk dat je er een kaartje bij gemaakt hebt, de herfstkaart maar voor volgend jaar bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje voor Trijntje.
    Mijn kaartjes zijn allemaal al op de bus gegaan. Hopelijk heb jij hem ook al ontvangen?!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Lisanne,
    Wat een leuke kaart maakte je voor Trijntje. Echt heel erg leuk. Mijn kaartjes zijn allemaal op de post. Ik hoop dat je die van mij al ontvangen hebt.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen