vrijdag 22 december 2023

Kerst met gnomes

  Hallo allemaal,


Gister een serie van 5 kaarten en vandaag een serie van 3 mini-slimlinekaartjes. Ik heb een dubbele witte kaart achter de slimline gemaakt en daarop een stukje designpapier met een kantje. Kantje heeft altijd wel iets feestelijks en gezelligs. Daarop heb ik Kerstballen geplakt met een plaatje van een gnome en een goud-wit koordje er door gedaan, die ik achterop het designpapier heb vastgeplakt, voordat die op de slimline was geplakt. Een tekstbanner met tekst en hulstbladeren heb ik als afwerking gebruikt.


Marianne Design
Plaatje: HK1714
Designpapier: PB7067
Mini slimline: CR1613
Kerstbal: LR0830
Banner: CR1538
Tekststempel: CS1068
Hulstbladeren: CR1564

Fijne vrijdag en tot morgen!

Creatieve groetjes,
Lisanne

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie slimline kaartjes met de leuke kabouterplaatjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke slimline kaartjes, Lisanne
    Die plaatjes zijn zo schattig
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lisanne,
    Wat een leuke kerstkaartjes heb je gemaakt. Echt heel leuk zijn ze geworden.
    Hele fijne kerstdagen gewenst.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lisanne, bedankt voor je prachtige kerstkaart met het schattige fluitende vogeltje! Ik hoop dat je mijn kaart ook gekregen hebt!
    Je bovenstaande kaartjes zijn ook erg leuk!
    Groetjes en fijne kerstdagen, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze serie slimline kaarten s weer super mooi Lisanne. Ik wil je ook hartelijk bedankt voor de prachtige kerstkaart die ik gisteren heb ontvangen. Het was inderdaad één van de vorige serie van vijf kaarten. Heel erg mooi hoor.
    Mooie dagen gewenst en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen