donderdag 21 december 2023

Kerstvlaggetjes

 Hallo allemaal,

Als je op Facebook ook actief bent, ben je misschien wel lid van de groep van HobbyVision, waar afgelopen weken een Kerstchallenge was. Het was de bedoeling dat je 5 vlaggetjes zou maken en daar een leuke slinger van zou maken. Ik heb het een creatieve draai gegeven: ik heb de vlaggetjes niet aan een lijntje gehangen, maar ik heb er Kerstkaarten van gemaakt. Bij elk vlaggetje was een opdracht: gebruik labels, een envelopje, Kerstwens, postzegels en een rietje. Je herkent ze vast wel op mijn Kerstkaarten. De materialenlijst heb ik er deze keer niet bij, vergeten op te schrijven. Wil je iets weten, vraag het gerust, dan zoek ik het voor je op!


Fijne donderdag! Succes met de voorbereidingen voor de Kerstdagen als je die nog moet doen! Hier een beetje in huis rommelen om alles voor de Feestdagen weer netjes te hebben. En ook nog even de winterdeco opzoeken: nog geen tijd voor gehad en de kinderen vinden het wel heel erg leuk het huisje met lampjes en de boompjes... Beetje vaart erin en dan vanavond misschien nog wel even aan de hobby :) Altijd fijn, ookal is het maar een uurtje.

Creatieve groetjes,
Lisanne

15 opmerkingen:

  1. Mooie vlaggenkaarten heb je gemaakt.
    Op deze manier heb je echt een serie gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige set vlaggetjes gemaakt! Leuk deze uitdaging.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lisanne,
    Wat een mooie set kaarten/vlaggetjes heb je gemaakt. Ik zag ze op fb al voorbij komen. Wat mooi gedaan.
    Fijne kerstdagen en succes met de laatste voorbereidingen. En daarna lekker aan de knutsel ;-).
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met de vlaggetjes erop verwerkt leuk idee
    succes met je laatste kerstvoorbereidingen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke Vlaggenlijn kaarten Lisanne.
    Een hiervan staat hier te pronken.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je leuk bedacht, Lisanne
    In plaats van vlaggetjes aan de lijn ze op een kaart maken, heel leuk en divers!
    Geniet van deze sfeervolle tijd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan! Succes met alle kerstrommel hihi
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een superleuke serie heb je gemaakt Lisanne! Succes met alle voorbereidingen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes. En hier is bijna alles klaar voor de kerst.
    Fijne feestdagen gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Lisanne.....ze zijn goed gelukt hoor!
    Je hebt ook leuke kleuren gebruikt.
    Bedankt voor de mooie kaart die deze week bij ons in de bus lag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt leuke kaarten met de vlaggetjes gemaakt..ik wil je hartelijk bedanken voor de kaarten die ik van je kreeg . Ze hangen /staan hier mooi in de kamer. De kerstkaart voor jou is onderweg. Alvast gezellige kerstdagen. Succes met het versieren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook een idee om zo een lijn te maken en dan als kaart te versturen. Een slinger lijn maken voor de kinderen kan altijd nog als ze wat groter worden. Is zo leuk, maak dit voor de kleinkinderen, elk jaar een vlaggetje. Ik zie mijn kaartje er tussen, ze zijn echt leuk geworden. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk geworden en ik zie ook de mijne er tussen! Zo leuk!
    Dank je wel nogmaals! En is het er van gekomen, een uurtje me-time?

    BeantwoordenVerwijderen