vrijdag 16 oktober 2020

Verjaardagsactie

 Hallo allemaal,

Nog even en dan is het 14 november: dan hoop ik 25 jaar te worden, een halve Sarah ;) Dit jaar zal ik het door de coronamaatregelen niet kunnen vieren, daarom wil ik het anders doen: een klein kaartenfeestje. 

Uitnodiging kaartenfeest

Wie? 
Iedereen die het leuk vindt om een zelfgemaakte kaart te sturen.

Waar?
Mailen voor adres naar: lisanneskaarten@gmail.com

Wanneer?
14 november

Wat?
- Stuur je mij een mail, dan krijg je mijn adres, stuur een kaart en maak je kans op een mal uit de nieuwe Marianne Design collectie van November. 
- Stuur je jouw adres en verjaardagsdatum mee? Dan krijg je ook een zelfgemaakte kaart terug met je verjaardag/Kerst


Ik zou het leuk vinden als je meedoet & om jullie ook met een kaart te verrassen op je verjaardag.

Hobbygroet,
Lisanne

15 opmerkingen:

  1. Hihi hij staat op de planner om gemaakt te worden.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke actie voor je verjaardag. Toch wel een speciaal jaar om 25 jaar te worden en het niet te kunnen vieren. Ik stuur je graag een kaartje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, mail is verstuurd.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil je ook wel verrassen met een verjaardagskaart Lisanne! Ik hoop dat je veel kaarten krijgt voor je 25ste verjaardag! Ik stuur je een mail!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij krijgt zeker een kaartje van mij Lisanne. Je staat al op mijn verjaardagslijst en je adres heb ik al.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mijlpaal. Ik ga je zeker een kaartje sturen. Ik heb je al een mail gestuurd voor je adres. Wat een leuk idee zo.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super actie van je. Maar had mijn briefje al op mijn bureau liggen...zal eens ermee aan de slag gaan, gisteren eerst voor mijn dochter gemaakt, die wordt 22 op 1 nov.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke actie ik stuur je een mailtje voor het adres
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk stuur ik je een kaartje Lisanne, ik heb je adres!
    Ik dacht dat jij mijn gegevens ook al had toch? Zal je een mailtje sturen voor de zekerheid. Fijne zondag en leuk dat je deze Verjaardagscandy doet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Lisanne! Ik doe graag mee. Jij ook bij mij? Ik heb voor mijn verjaardag ook een leuk prijsje te winnen (zie mijn blog). Ik stuur je een mail! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee zeg! Je hebt van mij een mail!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mail gestuurd...leuk om lekker veel kaartjes te ontvangen...
    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk idee Lisanne....ik doe mee hoor!
    Heb je zojuist een berichtje gestuurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb je een mail gestuurd.
    Een halve Sarah...hoe verzin je het.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Lisanne, leuke actie. Ik ben wat laat maar ik heb je een mailtje gestuurd.
    Mijn zoon is dit jaar een halve Abraham geworden haha!
    Grappig bedacht van je!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen