woensdag 20 december 2023

Sneeuwpoppen

 Hallo allemaal,

Zijn jullie de Kerstblogposten al zat? Ik heb er nog een paar... En daarna weer verder met de fleurige voorjaarscollectie van januari van Marianne Design. Ik heb 2 sneeuwpoppenkaarten van dezelfde materialen gemaakt, maar toch lijken ze door de ogen van de sneeuwpoppen en de achtergrond dessinpapiertjes anders. Onder de sneeuwpoppen is nog een geëmboste achtergrond van een sneeuwlandschap. Vandaag alvast wat Kerstboodschappen doen, zodat ik zaterdag alleen bestellingen hoef af te halen bij de bakker en slager. Zaterdag zal het bij de supermarkt wel druk zijn...


Marianne Design
Sneeuwpop: CR1567
Tekstcirkel: CR1595
Sneeuwlandschap: CR1628
Bomen: CR1602
Designpapier: PK9181

Creatieve groetjes,
Lisanne

7 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes en nee hoor ben ze nog niet zat, leuk de sneeuwpop in de tekst cirkel en het leuk dp erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ze nog niet zat, er zijn zoveel verschillende en vind dat wel gezellig die blogposten van kerst.
    Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor Lisanne
    Jouw kerstkaarten zijn zo mooi ik geniet ervan!
    Deze met de sneeuwmannen zijn ook zo leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lisanne,
    Ik blijf ze leuk vinden hoor, de kerstkaarten. Je moet ook weer inspiratie opdoen voor volgend jaar. haha. Je sneeuwpoppen zijn heel leuk geworden. Gezellig hoor.
    Succes met boodschappen doen. Ik heb net voor het werk (zorg) besteld. Gelukkig maar, voor 13 man inkopen hahaha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winterse kaarten Lisanne.
    Dankjewel voor jou prachtige kerstkaart die vandaag in de bus viel.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten met de leuke sneeuwpop. Bedankt voor de mooie kerstkaart die ik vandaag ontving!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaarten zijn het Lisanne. Ik ben ze nog niet zat hoor, maar ben ook wel nieuwgierig naar de voorjaarscollectie!

    BeantwoordenVerwijderen