dinsdag 19 december 2023

De kaarsjes mogen weer aan

 Hallo allemaal,

En weer een winters kaartje voor Kerst. De tekst vond ik wel leuk bij het plaatje passen. De plaatjes van Mattie blijven mooi en tijdloos. Ik heb het plaatje op een cirkel van Anja geplakt. Deze is volgens mij onderweg naar Marian hier uit blogland. Ik weet niet meer van elke kaart naar wie die is gegaan, maar die gisteren op de post zijn gegaan nog wel ;) Hebben jullie al veel kaarten gekregen? Morgen of overmorgen zal ik even laten weten van wie ik de kaarten al gekregen heb... Voor jullie ook leuk om te weten of de kaarten al bezorgd zijn.


Marianne Design
Plaatje: MB0212
Cirkel: LR0795
Designpapier: PK9180, PK9181
Bloempotten: LR02
Tekst: CS1105
Tekstbanner: LR0826

Tot morgen met weer een decemberkaart!

Creatieve groet,
Lisanne

3 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart weer Lisanne, en je schreef dat hij misschien onderweg naar mij is. Dus ik wacht het af en laat het je weten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart met het roodborstje op het plaatje.
    Jouw kaart lag hier vandaag in de bus. Bedankt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lisanne,
    wat een mooi kaartje is dit met het plaatje van Mattie. En dank je wel voor jouw kaartje. Hij viel vandaag in de bus! Ook een heel mooie!

    BeantwoordenVerwijderen