Hallo allemaal,
En weer is het donderdag: een hele warme! Alle (meeste) winterse Kerstkaarten geven 'iets' verkoeling op de blog. Ik heb weer een plaatje van het knipvel gebruikt, die ik de afgelopen 2 donderdagen ook had laten zien. Voorlopig even de laatste. Volgende week ga ik verder met de nieuwe Kerstspullen met o.a. de hooglander van Eline. Hele andere collectie met de stempels erbij, ook leuk! Maar eerst nog wat borduurkaarten en paars/roze kaarten...
Marianne Design
Plaatje: VK9649
Peek a boo: CR1726
Fijne Feestdagen cirkel: CR1561
Sneeuwswirl: LR0927
Bloem: LR0950
Hulst: LR0914
Dessinpapier: PK9208
Parels: CA3201
Sneeuwvlokken: CA3105
Sparkles: CA3230
Crea-groet,
Lisanne

Superleuk kerstkaartje, Lisanne
BeantwoordenVerwijderenLiefs Martha
wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en de leuke stansen
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Wat een schattige kerstkaart, en ook de vorige mannenkaarten die ik even gemist had zijn super mooi.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Marian.