vrijdag 5 januari 2024

Van harte

 Hallo allemaal,

Niet alleen Kerst-, maar ook nog wat verjaardagskaarten liggen er om aan jullie te laten zien uit 2023. Deze kaart had ik voor Frosien gemaakt met weer een mix en match van nieuw en oud van Marianne Design. Ik heb malletjes gezocht die bij het plaatje pasten en dan komt er altijd een leuke mix van materialen uit. De bloemen heb ik weer uit crêpepapier gestanst. Op de achtergrond van het plaatje zie je een houten deur/wand en dat was de inspiratie om papier met een houtstructuur te kiezen. Verder wijst de kaart denk ik wel voor zich... Morgen ben ik er tussen de middag weer met dezelfde basislabels, maar dan in voorjaarssferen voor het Marianne Design blog!


Marianne Design
Designpapier: PB7066
Plaatje: MB0211
Label: CR1576
Vierkant: CR1632
Bloem: LR0472
Bladeren: LR0547
Takken: CR1517
Tekst: LR0750

Creatief weekend allemaal!

Creatieve groetjes,
Lisanne

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk geheel. Mooi die bloemen uit crepe-papier. Ik ben nu al nieuwsgierig naar je voorjaarsversie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi label met de mooie mallen en leuke details erop
    ben benieuwd naar wat je morgen laat zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie felicitatiekaartlabel, Lisanne
    Mooi die crêpe papier bloemen,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lisanne,
    Wat een mooi label. Echt heel tof gedaan. De bloemen zijn prachtig. Ben benieuwd naar je volgende kaart.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi, heel stijlvol naturel met een stoer tintje.

    BeantwoordenVerwijderen