dinsdag 9 januari 2024

dag Oud hallo Nieuw

 Hallo allemaal,

Volgens de voorspellingen zou het vandaag heel koud worden met een gevoelstemperatuur van wel -15: ik ben benieuwd! Ik blijf lekker binnen, genoeg huishouden te doen, dus hoef me niet te vervelen... Op mijn kaartjes is het ook ijskoud of beter gezegd sneeuwkoud... Gelukkig kunnen de vogeltjes beschutting zoeken in de vogelhuisjes. Van de huisjes van Marleen heb ik vogelhuisjes gemaakt door het buitenste ovaaltje weg te laten. Ook heb ik dat als tekstbanner gebruikt voor de tekststempel. Bij de ene kaart een strik en bij de andere wat takjes als afwerking... 


Marianne Design
Designpapier: 
Sneeuwvlokken rechthoek: LR0816
(Vogel)huisjes: COL1537
Takjes: LR0769
Plaatjes: IT615
Tekststempel: CS1105

Nog 8 niet geplaatste kaarten van 2023 en dan ben ik door mijn 'voorraad' heen. Tot die tijd ben ik er even wat vaker dan gemiddeld hier in blogland en daarna weer ongeveer 2x per week... Tussendoor pak ik mijn blogrondjes ook weer op, dus zie je me wel langskomen of op de mail die ik komende dagen ook weer bij ga werken...

Tot morgen!

Creatieve groetjes,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, ja het wordt heel koud, en ik mag zometeen 15 min buiten staan op de kids op te vangen op school...hopend zijn ze allemaal lekker op tijd.
    Vandaag hele dag werken, dus daar wordt ik ook wel warm.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig Lisanne.
    Mooie mallen heb je ook gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, winterse kaarten heb je gemaakt
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met de leuke mallen en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winterkaarten, Lisanne
    Wat een mooie mal us dat met die ijskristallen
    Ik ga vanmorgen lekker een eind wandelen met Saartje, zij is dol op ijzige kou
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Lisanne,
    Wat een mooie winterkaarten. Prachtig gedaan. Leuk hoor.
    Je kerstkaart is goed aangekomen, dankjewel voor leuke stansjes.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaartjes , Lisanne. En wat een leuk idee om van de huisjes een vogelhuisje te maken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Lisanne.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten. Wat leuk om de huisjes op deze manier te gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaartjes Lisanne. En ja het was gistermorgen ontzettend koud toen ik na mijn nachtdienst naar huis fietste. Maar dan is het zo lekker als je man de elektrische deken even aan zet voor je en je zo in een warm bed kunt duiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen