donderdag 7 april 2022

I love Paris

 Hallo allemaal,

Gaan jullie gezellig mee shoppen naar Parijs? Nee, niet echt natuurlijk, maar in hobbyland met de mooie spullen van Marianne Design. Er is vorige week weer een hele leuke serie uitgekomen en ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan. In La Fayette kun je super leuk shoppen, als je er nooit geweest bent, kijk dan eens op Google. En parfumflesjes en make-up van alle merken zijn er te koop: als vrouw moet je daar echt heen. De parfumflesjes kunnen dan ook niet ontbreken op mijn kaart: een flesje gemaakt van vellum en de flesjes van designpapier met glossy accents bewerkt, zodat ze van glas lijken... Natuurlijk kon ik het niet laten om er een schudgedeelte bij te maken met de horizon van Parijs erachter. Wat bling bling her en der en de kaart is af!


Marianne Design
Slimline: CR1584
Horizon: CR1472
Designpapier: PK9178
Parfumflesjes: LR0759
Make-up: LR0704
Tasjes: LR0758

Deze kaart stuur ik in bij Knutsels & Kadootjes

Hobbygroet,
Lisanne

16 opmerkingen:

  1. wat een gaaf kaartje met de nieuwe spulletjes van MD had ze ook gezien de nieuwe stempels vind ik ook zo leuk
    La fayette ken ik wel ben ik ook in geweest wat een groot warenhuis is dat je kijkt echt je ogen uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een gave kaart gemaakt Lisanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kaart Lisanne. Ik ben ruim 30 jaar geleden in La Fayette geweest en het is een prachtig warenhuis. De nieuwe mallen zijn zo leuk van MD.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje heb je gemaakt met de nieuwe serie Lisanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart, Lisanne. Ik ken wel wat dames die zo'n kaart op het lijf geschreven is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk deze echte dameskaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave schudkaart heb je gemaakt met al die leuke spulletjes waar een dame zo blij van wordt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje, Lisanne
    Mooie details
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart Lisanne! Ontzettend leuk! Dank je wel voor je deelname bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi kaartje!! En van La Fayette herriner ik mij vooral al dat blinkende goud overal. Lang geleden...
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Lisanne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaart! Ik heb sinds verleden week ook de parfumfelsjes en de tasjes, wat zijn ze leuk he!?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje, heerlijk shoppen in Paris, leuke spulletjes van MD.
    Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nah, Parijs wordt me te gek. Ik hou het bij HV ;-)
    Je kaart is prachtig. Mooi schudgedeelte!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gave, slimline, mooie kleurtjes en tof sfeertje!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen