zaterdag 9 april 2022

I love Paris

 Hallo allemaal,

Met de leuke Parijsproducten van Marianne Design had ik meteen meerdere, hele verschillende, kaarten gemaakt. Dankjulliewel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart! Leuk om te lezen dat sommigen van jullie ook die spulletjes hebben, ben benieuwd naar jullie creaties! Vandaag heb ik een kaartje gecombineerd met een plaatje uit een oudere serie. Ik heb de stempel ingekleurd met de Triblend markers. De diamanten heb ik gemaakt van spiegelkarton en bewerkt met een witte pen. Bij het bijbehorende pakketje designpapier zitten ook leuke die-cuts met teksten en plaatjes, waarvan ik er een paar heb verwerkt op deze kaart als afwerking.


Gebruikte materialen:
Dutch Doobadoo: 470.784.098

Marianne Design
Plaatje: VK9576
Cirkel: CR1331
Designpapier: PK9178
Diamanten: LR0757
Tassen: LR0758
Schoenen: LR0756
Shopping lady: CS1089
Spiegelkarton: CA3135

Fijn weekend & tot volgende week met nieuwe kaartenpost!

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt!! Was ook met deze lijn bezig geweest.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi deze kaart in de zacht kleurtjes, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart, alles past perfect bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuk vorm heb je gebruikt alles past zo leuk bij elkaar het is een leuk tafereeltje geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze parijskaart vind ik ook erg leuk, Lisanne
    Leuk met dat shoppende meisje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt Lisanne. Alles past perfect bij elkaar en een mooie basismal gebruikt. En wat 'n leuke tasjes! 😉
    Jij ook een fijn weekend.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart weer en wat zijn de diamanten ook weer leuk! Leuk hoe je de schoenen ook met een witte gelpen hebt bewerkt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Parijs is leuk!! En je kaart ook.
    Fijn weeekend verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Ook zo’n leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag de kaart al op facebook
    De kaart is prachtig . Er staat zoveel moois op .Erg leuk samengesteld zo. Goed weekend nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze kaart is erg leuk. Lijkt me ook leuk om meteen wat meer kaartjes te maken als je van die leuk spullen hebt aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is echt superleuk. De schoenen vind ik zo mooi gedaan met de gelpen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een echte meiden kaart is dit.
    Heel leuk gedaan Lisanne.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes heb je gemaakt met die leuke nieuwe stempels en stansjes van Marianne. Ik ben er ook mee aan de slag gegaan. Heel erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen