woensdag 20 april 2022

BeeKind

 Hallo allemaal,

Vandaag is het alweer de 20e van de maand en dat betekent weer een nieuwe wedstrijd op het HobbyVisionblog. In het kaartenmaakwereldje zijn zonnebloemen en bijtjes op dit moment razend populair en van bijna alle merken zijn er wel producten met zonnebloemen en/of bijtjes te krijgen. Deze combi van zonnebloemen en bijtjes is dan ook het nieuwe thema voor de komende maand. Ik heb een voorbeeldkaartje gemaakt met Marianne Design producten, maar niet met de bijtjes daarvan, omdat ik die al een paar keer gebruikt heb, maar ik heb wel een setje met bijtjes van Dutch Doobadoo gebruikt, die ik nog dicht in de kast had liggen. Een leuk bedeltje van een bijtje kwam ik ook nog tegen in de voorraad en vond ik leuk om aan het potje van Marianne Design te doen. Heb jij ook nog leuke spullen met bijtjes en zonnebloemen liggen? Doe dan zeker mee deze maand!


Dutch Doobadoo
Designpapier: 470.005.019

Marianne Design
Cirkel layout: LR0677
Honingraat: CR1579
Potje: COL1493
Bladeren: COL1504

Fijne dag & tot blogs!

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Lisanne.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat is hij leuk en zo schattig, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke schattige kaart Lisanne.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supergave kaart Lisanne.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die heb je weer heel leuk gemaakt, Lisanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met al de vrolijke kleurtjes zo leuke verwerkt in de layout wat een schattige plaatjes en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een heel mooi en leuk kaartje Lisanne.
    Tof de cirkelkaart met de vele vakjes, daar kan je vele dingen in verwerken.
    Knap gemaakt.
    Leuk om te horen dat je nog wil deelnemen aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs. Opgelet nog geen tekst erbij, want dat wordt al eens vergeten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig voorjaarskaartje, Lisanne!
    heel leuk met dat beertje en honing
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke zomerse kaart Lisanne. In het echt ben ik niet dol op bijen maar hier vind ik ze wel leuk. Mooi dat bedeltje verwerkt op de honingpot, ik houd van dit soort details.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gebruikt. En ook zo’n leuke challenge, nu al zin om ermee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat 'n gave kaart heb je gemaakt Lisanne, met deze mal. Daar kun je lekker veel op kwijt. Het ziet er heel mooi uit, knap gedaan!
    Nog een fijne avond.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gemaakt Lisanne!! En heel goed bedacht met die zwarte rand er om heen. Dat geeft het wat pittigs en maakt het helemaal af.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lisanne, heel erg bedankt voor je prachtige kaart voor mijn verjaardag! Wat super leuk al die details en het leuke plaatje! Mijn dochter is vorige week naar Parijs geweest dus die vond de kaart ook erg leuk!
    Je kaartje hierboven is ook weer erg mooi!
    Groetjes en nog een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen