zaterdag 2 april 2022

Een vrolijk Pasen

 Hallo allemaal,

De sneeuw viel hier heel erg mee... Er was wel wat gevallen, maar smolt al snel, dus geen mooie winterse foto's kunnen maken, maar dat is ook niet erg. Na het mooie weer van vorige week heb ik wel weer zin in een mooie zonnige lente! Op mijn kaartje heb ik al vrolijke voorjaarskleuren gebruikt en al helemaal in Paassferen. Voordat ik begon met bloggen maakte ik eigenlijk nooit Paaskaarten, maar nu er een paar hobbymaatjes Paaskaarten sturen, stuur ik hen natuurlijk ook wat terug en vind ik het eigenlijk wel heel erg leuk om met al die vrolijke kleuren, plaatjes en gekleurde eitjes wat leuks te maken. Kaartjes zonder doel maken vind ik nooit leuk, ik verstuur altijd alles vrijwel meteen, dus deze gaat binnenkort ook op reis met de post naar een blogmaatje!


Dutch Doobadoo
DDBD ei 470.713.161
DDBD designpapier: 470.005.007

Marianne Design
Plaatje: HK1702
Tekstcirkel: CR1580
Paasstekers: LR0590
Narcissen: LR0755
Haas: LR0589
Gras: LR0650
Mini eitjes: CR1399
Mand: LR0689
Cirkel: LR0648

Deze kaart stuur ik in bij Kreativtanten, Double D (Basket with handle) en Bastel-Traum

Een fijn, creatief weekend! Tot volgende week!

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een prachtig ei heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje in ei vorm, leuk al de vrolijke kleurtjes leuke details heb je gebruikt wat een schattig konijntje zit daar in de hoek
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi paaskaartje, Lisanne
    Zo lief die narcissen erbij
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een feest op je prachtige ei! Zo gezellig het konijn tussen al die eitjes en narcissen in die vrolijke voorjaarskleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Práchtige Paaskaart Lisanne. Hele vrolijke uitstraling met deze mooie kleurtjes! Gezellige eitjes, konijn in het gras en hele mooie narcissen, super gedaan! Fijn weekend verder.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi paasei heb je gemaakt, heerlijk een lentesfeer. Ik stuur ook bijna nooit paaskaarten, maar bsen nu wel bezig met een klein presentje voor mijn cliënten, dus toch paashaasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw wat een mooie kaart Lisanne. Leuke materialen en mooie kleuren heb je gecombineerd, echt een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulously and adorably CUTE card!! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}
    {Double D}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW This is awesome! I love the dimension and all the wonderful Easter elements & colors! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Something with a Handle’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    P.S. If I hadn’t already mentioned it, just wanted to let you know that we have another new challenge blog. This time it’s all about using your EMBOSSING FOLDERS. I hope you’ll come check us out and play along at CAN YOU HANDLE THE PRESSURE. Hope to see you there!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtige paascreatie. Superleuk gemaakt met al dezr materialen. Lekker vrolijk ik hou ervan. Ben zelf ook met dit soort kaarten bezig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super schattige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een prachtige vrolijke paaskaart! Wat past alles mooi bij elkaar!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Really wonderful eastercard! Love the cute die cuts on it!
    Thanks for joining us at the Kreativtanten Challenge!

    Hugs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.

    Hugs and good luck
    Quyen
    DT bastel-traum challenge

    BeantwoordenVerwijderen