woensdag 13 oktober 2021

Truck

Hallo allemaal,

Hebben jullie in jullie familie- of kennissenkring ook iemand die graag aan auto's sleutelt? Met een combi van Amy Design en Marianne Design maak je al snel een stoere mannenkaart. Ribbelkarton doet het ook altijd goed bij mannenkaarten voor een extra stoer effect. De schroeven heb ik op de hoekjes van de kaart, banner en plaatje gedaan, maar ze liggen ook los en in de laadbak. Ze zijn gestanst uit koperkleurig papier, zodat ze 'echt' overkomen. Met papier kun je alle kanten op: het groene papier heb ik gescheurd, ook dat geeft een ruw, stoer effect. Zelf vind ik het altijd leuk om details van een plaatje na te bootsen met malletjes. De boom, truck en stenen heb ik van het plaatje gekopieerd m.b.v. mallen.


Amy Design
Plaatje: SB10575
Designpapier: ADPP10041

Marianne Design
Rechthoeken + banner: CR1537, CR1538
Tekst: CS0987
Bouten: CR1324
Sleutel: CR1549
Vrachtwagentje: LR0641
Boom: COL1383
Stenen: CR1558
Koper papier: CA3138
Zilver papier: CA3127

Deze kaart stuur ik in bij de 2 Sisters

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart met deze combinatie van papier en mal. Gisteren heb ik dit papier gekocht, dus dankjewel voor de inspiratie!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer en heel gaaf! De stans van de vrachtwagen en het plaatje vullen elkaar heel mooi aan, de verschillende materialen maken het compleet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele gave kaart Lisanne.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie mannenkaart is het. Leuk voor iemand die aan auto's sleutelt. Goed bedacht en inderdaad, ribbelkarton kan perfect voor mannenkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Mooi hoe je de auto wat extra kleur hebt meegegeven met inkt, daar heb ik zelf nog nooit over nagedacht.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, stoere mannenkaart heb je gemaakt.
    Leuk zoals je alles gecombineerd hebt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en stoere mannenkaart heb je gemaakt.
    Zulke mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke stoere kaart Lisanne
    Mooie materialen heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een schitterende mannenkaart gemaakt. Ook de vorige kaarten zijn prachtig, ik had er een paar gemist , want ben er een weekje tussenuit geweest.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke mannenkaart!! Zulke toffe details. Geeft mij weer inspiratie. Is nooit makkelijk mannenkaarten maar jou prima gelukt.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie mannekaart. Het ribbelkarton past er inderdaad erg leuk bij.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel gaaf gedaan! Ik vind het ook altijd leuk om de details terug te laten komen.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen