woensdag 6 oktober 2021

dag zomer hallo herfst

Hallo allemaal,

Buiten begint het nu weer echt fris te worden dus bij mij wordt het ook herfst in de hobbykamer. Ik heb ook een start gemaakt met de herfstkaarten en dat ga ik komende weken blijven doen, want bij HobbyVision is er 5 weken lang elke maandag een bingokaart met herfstthema's, waarbij je een kaart, pagina in je journal of met het project van Tiets mee kunt doen in de facebookgroep Create it with HobbyVision.


Het rijtje paddestoelen - lint - groen heb ik gekozen voor mijn kaartje. Ik heb een keer een maskstencil en allerlei kleuren oxides gebruikt. Wel even wennen hoor hoe dat allemaal werkt, maar zo af en toe ga ik daarmee blijven oefenen, want leuk is het wel om te doen. 


Marianne Design
Plaatje: IT0579
Mask stencil: PS8009
Mini-slimline: CR1562
Bladeren: CR1336
Paddestoelen: LR0623
Tekststempel: MM1631

Deze kaart stuur ik in bij Marianne Design

Een hele fijne woensdag & tot morgen op Kerstkaartendonderdag!

Hobbygroet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi Lisanne, je hebt een echte herfstsfeer gecreëerd op de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de “herfstkaarten” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi herfstkaartje heb je gemaakt voor de challenge Lisanne.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi herfst kaartje heb je gemaakt. Zulke mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart geworden Lisanne. blijven oefenen want inktjes zijn superleuk om te gebruiken.
    Gezellig dat je meedoet met onze herfstchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi is dit! Supergoed gelukt, mooie kleuren voor de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige herfstkaart met deze leuke mallen heb je gemaakt. De tekst is erg mooi.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie herftkaart Lisanne
    Leuk die inkt achtergrond
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen