dinsdag 7 september 2021

Feest fruit!

 Hallo allemaal,

Schudkaartjes zijn helemaal in en ik heb me er ook aan gewaagd. Ik dacht altijd zal wel lastig zijn om te maken, maar dat valt reuze mee! Ik ga er zeker nog meer maken, want o wat zijn al die leuke mini schudmaterialen toch leuk...  De nieuwe jar van Marianne Design is ook een van mijn favorieten, waarmee ik vandaag vrolijk feest fruit laat zien. Op de jar heb ik met dubbelzijdig tape een etiket geplakt net als op een echte jampot.


Marianne Design
Designpapier: PK9175
Shaker: LR0039
Jar: LR0725
Mini label: CS1028
Enamel dots: PL4512
Tekstbanner (etiket): CS1058
Tekststempel: CS1031
Fruit: LR0668, COL1469

Schudmateriaal: Dress my craft SKU DMCS 4130

Geniet van deze zonnige dag, van onze mooie hobby en natuurlijk wat gezond fruit :)

Hobbygroet,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. Leuk en vrolijk dit schudkaartje Lisanne!
    Grappig dat fruitige schudpul
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi schudkaartje Lisanne....mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart met de zomers zoete kleuren en het vrolijke schudmateriaal in het potje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely Lisanne...zo leuk in die zomerse kleurtjes, heel tof kaartje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi en vrolijk kaartje.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er feestelijk en vrolijk uit deze kaart. Wat zijn er toch veel mooie materialen te koop. Jij ook nog gefeliciteerd met je dochter, misschien heb ik dat ook wel gedaan. het blijft mooi die kleintjes. En soms zou je ze wel eens in ene doosje willen doen.....
    Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een vrolijke kaartje met de grote pot erop en alle de kleurige mini stukjes fruit erin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuke kaart Lisanne.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie shakerkaart in deze pasteltinten. Lekker zomers met het fruit ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen