donderdag 9 september 2021

Kerstsfeer in de woonkamer

Hallo allemaal,

Kijken jullie er alweer naar uit om het huis gezellig te maken voor de koude winterdagen? Als ik voor mezelf spreek mag het nog wel even duren, maar op een kaart vind ik het al wel heel erg leuk om een gezellig Kersttafereeltje te maken. De guirlande en kaarsen staan alweer op de openhaard en de mand met Kerstballen staat ervoor om in de guirlande en Kerstboom opgehangen te worden. De kat ligt nog heerlijk een dutje te doen en laat zich verrassen hoe gezellig het wordt. Op de stoel staat het woord winter: het geëmboste deel van de stoel heb ik uitgeknipt en daarop heb ik de mal van 'winter' gelegd en gestanst. Een mooie Kerstster doet het altijd goed: gestanst uit cardstock texture van Vaessen en bewerkt met een transparante glitterstift, zo wordt de bloem heel feestelijk om te zien.


 Studio Light: basismal SL-ES-CD33

Marianne Design
Plaatje: VK9594
Designpapier: PK9170, PK9172
Guirlande: LR0726
Hulstbladeren: CR1476, LR0669
Kerstballen: CR1384
Kerstster: LR0142
Mand: LR0689
Stoel: LR0688
Tekst 'winter': CR1561

Deze kaart stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas

Fijne dag & tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

23 opmerkingen:

  1. Prachtig kaart Lisanne, moet zeggen heb er weer zin in om het herfst binnen te halen, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig tafereeltje. Mooie kaart geworden. Vorige week heb ik een paar avonden de waxinekaarsjes aan gehad... Dan is het zo donker en triest. Maar nu echt zomers. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren en details wat een schattig poesje ligt daar lekker op zijn kussentje
    van mij mag het ook nog wel even duren hoor maar kerstkaarten maken vind ik altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijk knus winters tafreeltje..
    Heerlijk weer die donkere avonden met kaarsjes aan, maar nu het weer even zomert in Nederland is het ook weer lekker, maar ik ben van alle seizoenen dus mij maakt het niets uit.
    Gezellig dat je er bij bent deze donderdag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel sfeervolle, gezellige kaart, erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een gezellige kerstkaart is dit Lisanne.
    Er is zoveel op te zien en de details en kleuren zijn prachtig.
    Wat mij betreft mag het al winter worden, maar ja, dat zegt een herfst- en winter liefhebber.
    groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie knusse kerstkaart Lisanne, ik zou wel in die stoel willen wegkruipen met een goed boek, mmm. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig huiselijk tafereeltje heb je gemaakt op je slimline kerstkaartje. Het ziet er heel gezellig uit.
    Groetjes van Marian..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart! Ik krijg bijna zin om naast de open haard in de stoel te gaan zitten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een sfeervol kaartje heb je gemaakt. Nu het 's avonds eerder donker wordt vind ik de kaarsjes aan wel weer gezellig hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi sfeervol kerstkaartje Lisanne
    ik heb ook in de avond alweer kaarsjes aan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met poes in de stoel Lisanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kersttafereel en leuk met het poesje in de zetel! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie sfeervolle kaart !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gezellig sfeertje op je kaart met de grote zetel en de haard!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo stel ik het me straks ook weer voor als het tegen de Kerst loopt.
    Heerlijk sfeervol tafereeltje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een mooie, sfeervolle kaart Lisanne! Hartstikke leuk. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig!
    Ik krijg zin in Kerst als ik blijf kijken :)
    We gaan het binnen maar eens weer gezellig maken, eerst de Herfst.
    Het poesje is een heel leuk detail.
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt super mooi. Ik heb echt al zin in de kerst. Maar ook in de herfst die er aan komt zeg maar haha. Een erg mooie gedetailleerde kaart.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi tafereeltje, Lisanne! Gezellig, die kat op de stoel.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hallo, wat een leuk idee om die mand met ballen te vullen
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen