zaterdag 22 juni 2024

Voor de liefste juf

 Hallo allemaal,

Van een klassieke kaart gisteren naar een fleurige bagtopper vandaag... Als je juf jarig is, moet je natuurlijk een leuk cadeautje hebben. Met de zakjes van Marianne Design is dat zo gemaakt met een leukte bagtopper erop. Ik had de juffen-stempelset van vorig jaar nog niet gebruikt, dus ik dacht die kan ik nu mooi eens uit de verpakking halen i.p.v. een 'standaard' felicitatietekst. Een bloementoefje erop en wat witte accentjes met een gelpen, nog wat rhinestones en enamel dots en dat was hem al. Een klein cadeautje, maar toch leuker geven dan een winkelverpakking van de chocola. Dit heb ik voor een verjaardag gemaakt, maar kan natuurlijk ook op de laatste schooldag van het schooljaar wat er alweer bijna aankomt... Schooljaar is weer voorbijgevlogen!



Marianne Design
Cadeauzakje: LR0043
Bagtopper: COL1509
Bloemen: COL1540
Tekststempel: CS1096
Dessinpapier: PK9190
Enamel dots: PL4530
Rhinestones: CA3136

Creatieve groetjes,
Lisanne

6 opmerkingen:

  1. Dat is een heel leuk cadeautje voor de juf. De zelf gemaakte zijn het leukst (vond ik altijd)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke bagtopper. Daar zal de juf wel blij mee zijn!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi zakje met de leuke backtopper leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk origineel kadootje, Lisanne
    Daar zal de juf blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattig zakje heb je gemaakt voor de liefste juf en ook de vintage kaart voor je moeder vind ik prachtig. Ik hou er wel van.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen