maandag 24 juni 2024

Koeien vieren feest

Hallo allemaal,

Of ik een kaart wilde maken voor een kinderfeestje van een tweeling, natuurlijk wil ik dat, maar: wat moet erop? 2 koeien en kaarsjes! Dat was even puzzelen: eerst dacht ik, ik doe dan wel alleen de koeien en kaarsjes moet ik nog maar even zien of dat lukt. Na de keuze voor de slimlinemal ging ik bijpassende mallen bij de koeien zoeken en kwamen de hooibalen en het hek erbij. Toen ik de hooibalen aan het stansen was, zag ik de open gesneden randjes in het hooi en kwam het idee om er kaarsjes in te steken. Natuurlijk in het echt niet doen, want brandgevaar moet je niet op willen zoeken, maar op een kaart mag een beetje fantasie en humor wel, dus een hooitaart voor de feestende koeien! Om de kaart nog een beetje persoonlijk te maken heb ik de leeftijd op het hooi gezet: '5'. Cadeautjes mogen natuurlijk ook niet ontbreken, want zonder cadeautjes geen feest voor kinderen ;)


Marianne Design
Koeien: COL1426
Slimline: CR1585
Hek: COL1407
Hooibalen: CR1636
Cadeautjes: CR1640
5: CR1643
Kaarsjes: CR1656
Dessinpapier: PK9188
Enamel dots: PL4526

Morgen een feestje in huis: Jalise wordt alweer 3 jaar. Nog maar 1 jaar en dan gaat ze alweer naar de hele week naar school. Even extra genieten, tijd vliegt!

Creatieve groetjes,
Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat super leuk gedaan met de koetjes Lisanne....een hele gave kaart!
    Ja het gaat zeker snel.....geniet er nog maar even van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, die is wel geslaagd hoor, wat een leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, grappige kaart met de koetjes.
    Alvast van harte gefeliciteerd met Jalise, wat gaat het toch snel hé.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje erop
    alvast gefeliciteerd met Jalise
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat superleuk bedacht en mooi uitgevoerd! Top gedaan!
    Ja, kleine kindjes worden groot, het is echt waar. En veel te snel, dat is nog meer waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met de koeien Lisanne.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die leuk zeg!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd deze kaart, Lisanne
    Grappig die koetjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke kaart voor de tweeling, leuk bedacht met die koeien! Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Jalise, alweer 3jaar. De tijd gaat toch wel erg snel! Vooral genieten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heey Lisanne,

    dat is een gave kaart geworden enne het zijn vast led kaarsjes waardoor het toch een veilig feestje is!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen