zaterdag 8 juni 2024

Lieve groetjes

 Hallo allemaal,

Echte post blijft toch echt het leukst, ondanks dat de kosten blijven stijgen met de postzegels vanaf 1 juli, blijf ik gewoon echte post versturen! Ik heb weer een voorraadje ingeslagen bij postzegelsmetkorting postzegelsmetkorting  daar krijg je de postzegels gratis aan huis bezorgd en je betaald er minder voor dan bij een PostNLpunt: misschien nog een tip voor jullie? Dit kaartje is naar Anita van Merode gegaan, die vorige maand jarig was: ik kwam er achter dat we elkaar inmiddels alweer 11 jaar verjaardagspost sturen dankzij blogland: tijd vliegt! Paar jaar terug kwam ik in het HobbyVision DT en wie zat daar ook? Anita! Zo leuk om elkaar dan eens in het 'echie' te zien na digitaal contact...


Marianne Design
Slimline tag: CR1576
Ovaal: CR1446
Tekst: LR0842

Fijn weekend!

Creatieve groet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke papier en de leuke vorm, leuk details heb je gebruikt
    ik blijf ook gewoon post versturen hoor het is echt zoveel leuker en je doet er veel mensen er een plezier mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart weer Lisanne en goed dat je het zegt van de postzegels, ga ik er nog snel wat halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige kaart voor Anita gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart voor Anita. En de postzegels heb ik daar pas ook gekocht. Scheelt echt wel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige labelkaart heb je voor Anita gemaakt. En ook bedankt voor de tip van de postzegels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje voor Anita! Ja, ik koop altijd bij PMK! Al jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt voor Anita! En ik heb ook laatst postzegels gekocht daar. Scheelt echt inderdaad!
    En echte post is nog steeds het leukst om te versturen en te ontvangen dus dat blijf ik ook gewoon doen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Lisanne
    Bedankt voor de tip!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen