zaterdag 1 juni 2024

Citroenen

 Hallo allemaal,

Na de fastfoodkaarten weer even een 'ouderwets' kaartje met een plaatje. Ik heb voor dit kaartje het citroenenplaatje van het nieuwste knipvel van Marianne Design gebruikt. Ik heb het gecombineerd met een oudere ovaal, die ik er wel mooi bij vond passen met hemp cord erdoor geregen. Tussen mijn dessinpapierblokken vond ik papier met citroenen: dat moest er natuurlijk bij! Een geel lint en citroenenstansjes in de hoek maakten de kaart met een een tekstbanner compleet. Als het goed is, is deze kaart bij Diny bezorgd voor haar verjaardag eergisteren... Dit soort kaarten vind ik altijd makkelijker om te versturen dan die hamburgers...


Marianne Design
Plaatje: VK9611
Ovaal: CR1500
Banner: CR1605
Tekststempel: CS1087
Enamel dots: PL4516

Citroenen Lawn Fawn: LF2879 

Creatieve groetjes,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. wat een mooi fris kaartje met de gele kleurtjes en de citroentjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met al die citroentjes, lekker fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fris felicitatiekaartje, Lisanne
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met alle citroenen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg, deze kun je voor meer gelegenheden gebruiken. Al is de hamburger en patat stans wel leuk, vooral voor jongeren. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met citroenen waarop alles goed bij elkaar past.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje is het! Leuk dat hempkoord door de stans heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige verjaardagskaart voor Diny.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk kaartje Lisanne en die citroenen zien er voortreffelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen