woensdag 19 juni 2024

Even helemaal niets moeten

 Hallo allemaal,

In blogland zijn de eersten ook al op vakantie las ik, geniet ervan! Even lekker niets moeten... Hier is het nog geen vakantie, maar wat mij wel een vakantiegevoel geeft is het strand. Wij wonen hier tussen de bossen op de Veluwe (ook erg mooi), maar strand geeft dan wel een extra vakantiegevoel, helemaal als het zonnetje lekker schijnt. Ik heb een postzegelstrandkaart gemaakt voor HobbyVision met de nieuwe Marianne Design producten en zie je die wax seal? Dat is een nepperd van een embossing folder van Leane: ik heb zelf geen waxspulletjes, maar zo kan ik toch makkelijk een waxzegel maken.


Marianne Design
Postzegelmal: CR1659
Meeuwen en strandpaal: LR0859
Reddingsboei, touw, anker, stuurwiel: LR0860
Dessinpapier: PK9156

Wax seal: Leane Creatief 359.075

Creatieve groetjes,
Lisanne

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke postzegelmal en het strand thema leuk idee van het zegel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart met al die kleine details op de postzegelmal. En de tekst vind ik echt gaaf (onze verregende vakantie is al voorbij, helaas)!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart. Altijd leuk het strand thema. De kaart esamengesteld . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had hem op facebook voorbij zien komen, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen