woensdag 24 april 2024

Gefeliciteerd met jullie trouwdag

 Hallo allemaal,

De mal van Anja is zo mooi en romantisch voor huwelijkskaarten! Ik heb er ook deze kaart meegemaakt: oogt heel anders dan de roze variant in mijn vorige blogpost, maar als je goed kijkt, zie je dat de kaart eigenlijk hetzelfde is. Je kunt er ook prima een wat hippere/strakkere kaart mee maken: dat heeft mijn moeder gedaan en ook vandaag op haar blog geplaatst, mocht je nog meer inspiratie met de mal willen ;) Morgen laat ik nog wat condoleancekaarten van de demo zien en vrijdag, dan komen de nieuwe producten alweer uit! Vandaag lag de envelop met mijn voorbeeldkaarten met folder in de bus: leuk om het eindresultaat weer te zien. Ook het nieuwe Marianne Magazine zat erbij en oh echt een leukerd met ontzettend veel inspiratie. Het hele DT heeft voorbeelden gemaakt, een lekker dik magazine :D


Marianne Design
Plaatje: MB0215
Dessinpapier: PK9186
Tekst: CS1165
Ringen: LR0853
Anjacirkel: LR0852
Goudkleurig papier: CA3174

Fijne avond!

Creatieve groet,
Lisanne

1 opmerking:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt met de mooie stans.
    Wat een sprekende kleuren, daar houd ik wel van.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen