maandag 22 april 2024

Huwelijk

Hallo allemaal,

Bij een bruiloft zie je bij de feestzaal of bij het ontvangst wel eens een mooi bord staan met een welkom voor de gasten. Daaraan moest ik denken met het maken van dit kaartje, wat ik ook op de demo bij me had. Ik heb het gemaakt met ivoorkleurig karton: dat vond ik wel zo feestelijk voor deze gelegenheid, gecombineerd met goud. Als de lijst zwaar is, dan kun je de schildersezel beter 2x uitstansen en op elkaar plakken voor de stevigheid of een ijslollystokje achter de middelste poot plakken ter versteviging. Let op dat je de lijst (als je hem niet los wilt hebben) alleen op de buitenste poten vastlijmt en niet op de middelste, want daarmee staat de schildersezel en die buig je naar achteren.


Marianne Design
Hartjes: LR0852
Ringen: LR0853
Plaatje: MB0215
Schildersezel: CR1654
Lijst: LR0709
Goudkleurig papier: CA3177

Fijne maandag!

Creatieve groet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. deze is leuk geworden ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige romantische kaart, Lisanne
    Leeuk op de schilders ezel
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat mooi Lisanne, heel romantisch. Leuk op die ezel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke huwelijkskaart Lisanne.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuk met de gouden lijst en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk gedaan zeg. Echt prachtig zo. Die frames vind ik echt super tof.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen