zaterdag 13 april 2024

Spetterende verjaardag voor jou

 Hallo allemaal,

En nog een kaartje van de demotafel! Op deze kaart heb ik de achtergrond van Eline in pixels gemaakt en met de restanten van de achtergrond heb ik een layout met cirkels gemaakt, die plaats ik volgende week. De kameleon zit op een kwast en wolken met vellum en wit kaartenkarton als decoratie. De maten van dit kaartje staan in de nieuwe Marianne die eind van de maand uit komt. Daar mocht ik ook 3 kaarten voor maken en kan jullie alvast verklappen: er komen ontzettend leuke collecties aan! Voor de diertjes liefhebbers, maar ook voor de dames die liever met gewone plaatjes kaarten maken...



Marianne Design
Wolken: COL1543
Tekst: CS1166
Pixelmal: CR1650
Kameleon: COL1542
Achtergrond: AK0093
Dessinpapier: PK9188

Fijn weekend!

Creatieve groet,
Lisanne

6 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart. Geeft me inspiratie om aan de slag te gaan met de pixelmallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de nieuwe pixelmal en de leuke kameleon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke voorbeeldkaart, Lisanne
    En die kameleon zo leuk op dat kwastje
    Mooi gemaakt!
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O jee, dat wordt dus moeilijk weerstand bieden tegen de nieuwe collecties.... en ik heb al zoveel 🤣
    Je kaart is super, zo mooi met de zachte kleuren, het goud subtiel erachter en het mooie papier. Die kameleon is ook zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk weer!! Dit is zo'n tof model.
    En dat afstekende kleurtjes achter die vierkantjes maakt het helemaal af.
    En ik moet zo lachen hoe je die hamster noemt.
    Mijn moeder had vroeger een tante Hammie.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart en een leuk model.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen