donderdag 18 april 2024

Naar het museum

 Hallo allemaal,

Dit plaatje in een gouden lijst deed me denken aan het Rijksmuseum waar ook de mooiste bloemenschilderijen hangen. Hele tijd geleden dat ik er geweest ben, maar wie weet als de kinderen wat groter zijn! Dit is het 4e en laatste kaartje wat ik voor The Collection #136 heb mogen maken. Volgende week vrijdag komt de nieuwe collectie alweer en dan heb ik weer 3 nieuwe kaarten van de folder om t laten zien. Een hele toffe collectie weer! Maar eerst deze kaart... Hoe ik die gemaakt heb kun je *hier* vinden op de download op de Marianne Design site.


Marianne Design
Craftables: CR1654 (Painter’s Easel), Creatables: LR0709 (Picture Frames), LR0819 (Tiny’s Allium), LR0851 (Scalloped Borders), LR0855 (Tiny’s Butterfly 1), Collectables: COL1505 (Eline’s Bees), COL1509 (Bagtopper Bow by Marleen), Tekststempels: CS1156 (Dierengroetjes), Knipvel: EWK1285 (Gorgeous Paintings), Crafters cardboard: CA3114 (black), Pretty Papers dessinpapier A4-bloc, dubbelzijdig: PB7066 (Eline’s Whitewash), Metallic papier-A4: CA3171 (goud), Rhinestones: CA3164 (lila)

Creatieve groetjes,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Inderdaad....kan zo in het Rijksmuseum Lisanne....wat leuk gedaan met de bloemen in de gouden lijst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart heb je gemaakt, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je het leuk gedaan met het mooie schilderij.
    Met deze lijst springt het plaatje er echt uit.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, Lisanne
    Inderdaad net een klassiek schilderij zo in het gouden lijstje, mooi gemazkt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Lisanne,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt prachtig zeg. Leuk die schilderijen, die heb ik nog niet haha. Passen wel heel leuk bij de nieuwe ezel.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart,ik heb ze bewaard ter inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart heb je gemaakt met de nieuwe artikelen van deze maand. Ook wil ik je hartelijk bedanken voor de mooie verjaardagskaart die ik gisteren mocht ontvangen. Mijn dochter is vandaag jarig en die schildert ook in haar vrije tijd en met deze schilders ezel en de tubes heb ik ook een kaart voor haar gemaakt. Die nieuwe spullen kwamen dus precies op tijd . Die zul je nog wel eens voorbij zien komen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de nieuwe artikelen alles past mooi bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen