dinsdag 23 april 2024

Geluk & liefde samen

Hallo allemaal,

Met de mooie Anjacirkel maak je in een handomdraai een prachtige (en romantische) kaart voor een huwelijk(sjubileum). Ik heb er een vierkante kaart van gemaakt, maar als je de grootste mal (die ik op deze kaart niet gebruikt heb) als basis gebruikt, heb je een ander modelletje als basis. Het leuke is dat het plaatje niet alleen rond, maar ook met een mooie gestippelde rand uitgestanst wordt. In mijn kantjes en lintenverzameling vond ik nog bijpassende kantjes en seambinding om onder de mal langs te doen en voor een strik er bovenop. Op de strik zit nog een enamel dot, die in het klein op de mal zitten. Nog een paar pareltjes en een tekstwens en de kaart was klaar!


Marianne Design
Dessinpapier: PK9187
Plaatje: MB0215
Enamel dots: PL4531
Tekst: CS1165
Ringen: LR0853
Anjacirkel: LR0852
Goudkleurig papier: CA3171

Creatieve groetjes,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie stansen en het mooie papier en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart weer. Die stans is echt heel erg mooi. Tof gedaan weer.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze romantische felicitatiekaart, Lisanne
    Mooie stans!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Bij mij zit deze mal nog in de verpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een hele mooi mal! Een mooie romantische kaart zo
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lisanne, heel erg bedankt voor je super leuke kaartje met de mooie vlinders! Heel mooi in die zachte kleuren! En wil je je Jaelle bedanken voor de prachtige kleurplaat en het mooie knutselwerkje! Alles hangt hier bij mij aan de muur te pronken! Het knutselen zit echt in de familie bij jullie!
    Het bovenstaande kaartje is ook erg mooi voor ik het vergeet!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie romantische kaart heb je gemaakt met die mooie mal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen