zaterdag 13 januari 2024

sneeuw + ijs = winter

 Hallo allemaal,

Met de recente winterstempels van Marianne Design had ik een kleine serie Kerstkaartjes gemaakt met de Kerstbomencirkel. De sneeuwachtergrond past perfect op de bomencirkel en de tekst ook. De boompjes heb ik uit een effenkleur gestanst van het designblok. Wel handig dat de achterkanten van het papier effenkleuren hebben, zo grijp je nooit mis met een kleur en past het altijd. De stempels heb ik met m'n Tri-blend markers van Spectrum Noir ingekleurd. Hebben jullie nog geschaatst? Hier kon het net aan 3 dagen. Vanaf woensdag was de ijsbaan open, donderdag was het ijs ook nog mooi en gisteren heel erg nat, maar het kon nog net...


Marianne Design
Designpapier: PB7067
Bomen: CR1483
IJsbeerstempel: CS1137
Pandabeerstempel: CS1140
Cirkel: LR0837
Achtergrond: CR1628
Tekststempel: CS1105

Fijn weekend!

Creatieve groetjes,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Leuke serie met die lieve diertjes. Mooi zo in de bomencirkel.
    Schaatsen is aan mij niet besteed dus ik ben niet in de buurt van de ijsbaan geweest.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaartjes!
    Schaatsen laat ik liever aan anderen over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie heb je gemaakt! Wij moesten beide werken, dus niet eens aan gedacht dat we zouden gaan schaatsen. Tegenwoordig is het zo kort koud elke keer...voor ik eraan denk of zou kunnen is het alweer dooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes in het echt nog mooier ik heb er zo eentje van je gehad voor de kerst met de ijsbeer en pinguintje, het idee ga ik onthouden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele schattige kaartjes. En ik bedenk me dat ik die stempels ook heb en nooit gebruik....
    Ik schaats niet meer maar met kleintjes is het natuurlijk hartstikke leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooie serie winterse kaarten, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten Lisanne
    En ik kan het weten want nummer 1 hebben wij ontvangen, heel leuk met die kerstboomcirkel
    hier in brabant is het maar even ijspret geweest, maar wij schaatsen niet meer
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Lisanne,
    Wat een mooie serie kaarten. Wat heb je dat mooi gedaan. Echt prachtig hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen